בארץ

חברי האופוזיציה התעטפו בדגלי ישראל והפריעו במהלך נאום רוטמן

חברי כנסת מהאופוזיציה נבדקו היום בכניסה למשכן לאחר שנצפו סוחבים תיקים בעלי נפח גדול. יו"ר הכנסת אמיר אוחנה מהליכוד חשד והתריע וכעת מתברר כי התאמת החשד
דוד זולדן | 
שמחה רוטמן (צילום Olivier Fitoussi/Flash90)
חברי כנסת מהאופוזיציה נבדקו היום בכניסה למשכן לאחר שנצפו סוחבים תיקים בעלי נפח גדול. יו"ר הכנסת אמיר אוחנה מהליכוד חשד והתריע וכעת מתברר כי התאמת החשד. בזמן נאומו של ח"כ רוטמן הם שלפו את דגלי ישראל והתעטפו בהם והוצאו בכוח מהמליאה.
גם ביציע האורחים השתוללו מפגינים ונקשו בחלון הזכוכית והוצאו בכוח. מחוץ לכנסת צבאו רבבות מפגינים ואיימו לפרוץ את הגדר. כוחות משטרה מתוגברים הוזעקו למשכן ומנעו בעדם.
בתוך כך,  השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים מספר הערכות מצב בחפ"ק המשטרתי סמוך לכנסת יחד עם מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב דורון תורג'מן, סייר עם המפקדים באיזור ההפגנה ושמע על ההערכות המשטרה להפגנות. השר בן גביר אמר: "הגעתי לכאן כדי לומר: חופש ביטוי, כן. חופש מחאה, כן. אבל לא אנרכיה".

עוד אמר: "עשינו כאן הערכת מצב משטרתית כדי להקפיד שהמשטרה תשמר את המדיניות של השר ושל ממשלת ישראל. אנחנו בעד חופש ביטוי מקסימלי אבל נגד אנרכיה בלי לאיים על חברי כנסת, בלי לאיים על ילדה אוטיסטית, בלי לאיים על אזרחים בלי להלך אימים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה