בארץ

ח"כ רוטמן תקף את היועמש"ית וקריב גונן עליה: "מנצל סמכות"

ועדת החוקה בכנסת ממשיכה לייצר כותרות ולעורר סערות. יו"ר הועדה שמחה רוטמן קטע את דברי נציגת היועמ"שית וחבר הכנסת גלעד קריב מהעבודה לא מחל על כבודה: "רוטמן מנצל את סמכותו להשתלח ללא הפסק בעמדות הייעוץ המשפטי"
דוד זולדן | 
שמחה רוטמן, גלעד קריב (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל)
יו"ר ועדת החוקה לשעבר, חבר הכנסת גלעד קריב הגן על כבודה של היועמ"שית ותקף היום את יו״ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן ואמר: ״פעם אחר פעם נציגת היועצת המשפטית לממשלה לא מצליחה להשלים משפט בוועדת החוקה". 
קריב האשים כי: "חבר הכנסת רוטמן מנצל את סמכותו כיו"ר הוועדה על מנת להשתלח ללא הפסק בעמדות הייעוץ המשפטי. מדובר בהתנהלות שחוזרת על עצמה וסותרת במפורש את החלטות ועדת האתיקה של הכנסת. התנהלות זו, שמצטרפת להוצאתם של חברי האופוזיציה מהדיונים, היא העדות הטובה ביותר לאובדן השליטה מצד ח"כ רוטמן וגם לחוסר הרצון שלו לקיים הידברות אמיתית".
הטריגר שהוביל למתקפה של קריב הגיע כאשר במהלך ועדת החוקה בכנסת, רוטמן קטע את דבריה של עו''ד אביטל סומפולינסקי, המשנה ליועמ''ש למשפט ציבורי חוקתי והאשים אותה בשקר תוך שהוא מרעים את קולו. רוטמן לא איפשר לה להשלים את דבריה ואמר לה: "כשאת רוצה לשים סימן קריאה את יודעת".
גם לאוזניו של חבר הכנסת עופר כסיף לא נעמו דברי רוטמן והוא הצטרף לביקורת על יו"ר הועדה: "אתה מדבר אליה באלימות וגסות, דבר אליה בכבוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה