בארץ

אוחנה עקץ: "תשתדל לא לקפוץ על אף שולחן בדרך החוצה"

השתוללות האופוזיציה בתחילת השבוע בוועדת החוקה בכנסת צרובה היטב בזיכרון הקולקטיבי. כעת התחשבן יו"ר הכנסת עם נציג יש עתיד שבלט במופע האקרובטי    
דוד זולדן | 
אמיר אוחנה, יוראי להב-הרצנו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, הדס פרוש)
יו"ר הכנסת אוחנה הוציא את ח"כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד) מדיון בכנסת ואגב כך הזכיר לו בעקיצה מהדהדת את קפיצתו מעל השולחן והשתוללות האופוזיציה בדיון בוועדת החוקה השבוע.
הדיון המדובר בוועדת החוקה, שבו נערכה ההצבעה בקריאה ראשונה על חלק ממרכיבי המהפכה המשפטית שמובילה הקואליציה, הפך ביום שני לסוער, כשחברי כנסת מהאופוזיציה הוצאו מחדר הוועדה ופרצה מהומה קולנית בין נציגי האופוזיציה לקואליציה. חבר הכנסת יוראי להב-הרצנו (יש עתיד) כזכור, קפץ מעל שולחן הוועדה והתקרב ליו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית).
בריאיון לאולפן ynet, תמצת במשפט מחץ אחד את כל הסיפור: "הגבול היחיד שחציתי זה את גבול השולחן, הם חוצים את כל הגבולות האפשריים".
לדבריו: "מי שעובר על הכללים זו הממשלה הזו, שמקדמת חקיקה אנטי דמוקרטית. הם חוצים את כל הגבולות, הם אלימים ואנחנו נילחם על המדינה שלנו ואני אלחם בכל הכוח ואנצל את כל הכלים כדי לזעוק את הזעקה של רבים מבני הדור שלי שרוצים להמשיך לחיות במדינה דמוקרטית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה