בארץ

סער מגיב לנאום הנשיא: "עצירה מידית של החקיקה"

שר המשפטים לשעבר מגבה את הנשיא: "כפי שעמד על כך גם הנשיא: תנאי להדברות כנה ואמיתית הוא עצירה מיידית של החקיקה", בני גנץ גם חיזק ואיך הגיב שלמה קרעי?
מערכת ice |  2
גדעון סער (צילום מתוך כנס התאחדות קבלני השיפוצים)
הנאום הדרמטי והחריג הערב (ראשון) של נשיא המדינה יצחק הרצוג המציע פשרה ברפורמה המשפטית על בסיס הסכמה  רחבה מעורר תגובות במערכת הפוליטית. באופוזיציה מבקשים לרכך את המכה ובליכוד לא ממש מתלהבים מהיוזמה
שר המשפטים לשעבר גדעון סער מגיב לנאום הנשיא ואומר: "לא צריך להסכים לכל ניואנס בדברי הנשיא הרצוג כדי לקבוע שזהו בסיס הגון להדברות. כפי שעמד על כך גם הנשיא: תנאי להדברות כנה ואמיתית הוא עצירה מיידית של החקיקה".
 
יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ: ״מחזק את הנשיא על דבריו החשובים. ‏חבריי למחנה הממלכתי ואני נכונים, כפי שהודענו, לשיח של הסכמות על רפורמה אמיתית שבבסיסה אי פוליטיזציה ושמירה על עצמאות הרשות השופטת ומערך הייעוץ המשפטי, חקיקת חוק יסוד: החקיקה רחב וטיפול בסוגיות שיתנו מענה לצורכי האזרחים ולא לגחמות הפוליטיקאים. אם תיעצר החקיקה ונוזמן כולנו לבית הנשיא לשיח אמיתי נהיה מראשוני המתייצבים״.

בקואליציה לא אוהבים את הזמירות מבית הנשיא  השר קרעי הגיב לנאום הנשיא ואמר: "להמשיך עם הרפורמה בכל הכוח, בזמן ממשלת ההונאה, כאשר חירפו וגידפו מערכות אלוקים חיים, לא שמעתי אף אחד מציע פשרה. כאשר רדפו אברכים ולומדי תורה, כאשר רמסו ליכודניקים באשר הם, את המסורת, את הציונות, לא היתה שום קריאה להידברות. צביעות היא שם המשחק ואנחנו מזמן סיימנו להשתתף בו. להמשיך עם הרפורמות בכל הכח".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סער איש עלוב ושקרן
    סימה 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה רצית לעשות רפורמה . ומה עכשיו לא מתאים לך כי זה הימין. בגדת בערכים שלך ושקרת את הבוחרים שלך.
    סגור
  • 1.
    מי זה סהר ? גדעון הפקידון שלא עבר חסימה ורץ לגנץ תתקדם (ל"ת)
    דן 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור