בארץ

סגנית שר האוצר 'עזבה את תפקידה': זו המחליפה שלה

להתראות מיכל, שלום קרן: הרעיון בו אזרחית מן השורה המתמודדת עם מגבלה נפשית, נכנסת לנעליה של סגנית שר האוצר, הוא מרתק, מרגש וניתן ללמוד ממנו רבות על היחס שלנו לשונה, לאחר
דוד זולדן | 
מיכל ולדיגר מפנה כסא (צילום אושרה גידרון)
סגנית שר האוצר, ח"כ מיכל וולדיגר לקחה היום חלק במיזם: "מחליפים מבט" הנערך בחודש: "פברואר יוצא מן הכלל", במסגרתו אנשים עם מוגבלות מחליפים בסדר יומם את בכירי המגזר הציבורי והפרטי, על מנת להעלות את המודעות לשילוב אנשים עם מוגבלות בחברה. 
את מקומה של סגנית השר תפסה קרן שחר, בת 44, אמא לשלושה ומתמודדת עם מגבלה נפשית. שחר היא פעילה חברתית בתחום ומלווה הן מתמודדי נפש ומשפחותיהם והן אנשי מקצוע בתחום הטיפול.  במהלך היום השתתפה שחר במספר אירועים ופגישות.
היא נאמה בכנס "הדרך אל הנפש" שקיימה ידידות טורונטו. כמו כן שחר ניהלה ישיבה במשרד האוצר במקומה של סגנית השר ועודכנה בדבר התקדמות הכנת התקציב. הרעיון בו אזרחית מן השורה המתמודדת עם מגבלה נפשית, נכנסת לנעליה של סגנית שר האוצר, הוא מרתק, מרגש וניתן ללמוד ממנו רבות על היחס שלנו לשונה, לאחר.
בסיומו של היום, סיכמו סגנית השר וקרן שחר את האירועים, והסכימו כי "פעמים רבות קולם של אנשים עם מוגבלות נדחק לקרן זווית. מטרתנו היא לתת לו את המקום הראוי ולהמשיך לפעול למען שילובם בחברה".
עוד הוסיפה סגנית השר ח"כ וולדיגר: "אנשים עם מוגבלות בכלל, ומתמודדי הנפש בפרט, נמצאים לרוב בתחתית סדר העדיפויות הלאומי. אחד מהיעדים שחרטתי על דגלי הוא העלאת המודעות לכך ויצירת מענים אמיתיים עבורם בהשתלבות בחברה, שיסירו את החסמים העומדים בפניהם ויסללו את הדרך לחברה צודקת ומתוקנת. אני מברכת את החברה למתנ"סים על המיזם החשוב הזה ומודה לקרן על יום משמעותי ומעורר השראה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה