בארץ

סגנית שר האוצר תוקפת את האופוזיציה: "די להפחדות והשקרים"

סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר, תקפה בחריפות את האופוזיציה: "הם דרסו אותנו במשך שנה כמו משאית סמי-טריילר. אנחנו לא נוקמים ולא נוטרים, באנו לתקן"
מערכת ice | 
מיכל וולדיגר, יו"ר השדולה לבריאות הנפש (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר, תקפה היום (שני) בחריפות את האופוזיציה עם ציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר הפרטי שלה של ובו היא טענה כי הם מלבים את היצרים וגורמים לקרע בישראל.
בציוץ שהעלתה כתבה וולדיגר: "האופוזיציה לא רואה את הדבשת של עצמה, הם דרסו אותנו במשך שנה כמו משאית סמי-טריילר. אנחנו לא נוקמים ולא נוטרים, באנו לתקן. חבריי מהשמאל, די להפחדות והשקרים. אחרי זה אתם מתפלאים שאנשים חוששים, מה חשבתם שיצא, קולה?".
בתוך כך, אריה דרעי תקף מוקדם יותר את שר האוצר אביגדור ליברמן כשטען: "המס שהטיל ליברמן על השתיה המתוקה לא נבע מדאגה לבריאות הציבור שלנו אלא ממטרה מכוונת לפגוע בו בכיס. הבטחנו לבטל את המס הזה וכך בכוונתנו לעשות". 
"עם זאת", הוסיף דרעי, "בשבועות האחרונים אני מקבל פניות רבות ממשפחות והורים רבים המביעים דאגה מהנזקים הרפואיים החמורים מצריכה מוגברת של השתיה המתוקה. בשל כך, במקביל להורדת המס, אני בוחן לקדם יוזמות הסברה ופעולות נוספות כדי לחדד את הנושא הבריאותי״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה