בארץ

אחרי הסערה הציבורית: עו"ד בסרגליק מחזיר את הכסף

מספר ימים לאחר שהחלה הסערה הציבורית סביב שכרו של עו"ד אייל בסרגליק בעת ליווי משפחת הנרצח יורי וולקוב, בסרגליק עושה פניית פרסה ומחזיר את הכסף
מערכת ice | 
שטרות (צילום shutterstock)
בעקבות הסערה הציבורית סביב השכר שגבה עורך הדין אייל בסרגליק ממשפחתו של המנוח יורי וולקוב, כמעט שש מאות אלף שקל, פרסם הערב (שבת) גיא פלג, שעו"ד בסרגליק החליט להחזיר 575 אלף שקל ועשרת אלפים שקלים נוספים ייתרמו.
הסיפור החל בתחילת השבוע כאשר פורסם שעו"ד בסרגליק גבה ממשפחתו של וולקוב סכום של 585 אלף שקל על ליווי המשפחה בעת הליך מעצרו וחקירתו של עדי מזרחי, החשוד ברצח וולקוב בנובמבר האחרון בחולון.

פרסומו של פלג את המקרה עורר סערה ציבורית גדולה ולפני כיומיים החליט בסרגליק להחזיר סכום משמעותי משכר הטרחה, אך כעת החליט להחזיר את הסכום המלא בקיזוז עשרת אלפים שקלים שיעברו לתרומה.
בין פלג ובסרגליק היה גם עימות סוער השבוע במהדורת החדשות כאשר פלג תקף "איך אתה לא מתבייש? איזה שירות משפטי? איזה ליווי משפטי של משפחת קורבן שווה 600 אלף שקל?". בסרגליק השיב: "איך אתה לא מתבייש בהתנהלות שלך המאיימת והבריונית? אני חושב שאתה טרחת לא להראות את כל ההודעות. למה לא הבאת את כל אותם הלקוחות המרוצים?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה