בארץ

נתניהו ימריא לצרפת וייפגש עם מקרון: אלו הנושאים הדחופים שבמוקד

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא מחר לביקור מדיני בצרפת, שם הוא ייפגש עם נשיא צרפת עמנואל מקרון, וידון עמו במאמץ הבינלאומי לעצירת תכנית הגרעין האיראנית והדרכים לחיזוק והרחבת הסכמי אברהם
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא לביקור מדיני בבירת צרפת, פריז, שם הוא ייפגש עם נשיא צרפת עמנואל מקרון, וידון עמו במאמץ הבינלאומי לעצירת תכנית הגרעין האיראנית והדרכים לחיזוק והרחבת הסכמי אברהם עם חלק ממדינות ערב.
ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא מחר (חמישי) בצהריים לביקור המדיני שלו בפריז, שם ייפגש עם נשיא צרפת עמנואל מקרון, בארמון האליזה. הפגישה שיערוך נתניהו עם מקרון היא המשך ישיר לשיחה שקיימו השניים מוקדם יותר השבוע, במהלכה הביע נשיא צרפת תנחומיו על הפיגועים הקשים שהתרחשו בירושלים וגבו את חייהם של שבעה יהודים שנרצחו.
שני המנהיגים של ישראל וצרפת ידונו בסוגיות מדיניות שעל הפרק, ובראשן כאמור המאמץ הבינלאומי לעצירת תכנית הגרעין האיראנית והדרכים לחיזוק והרחבת הסכמי אברהם. כידוע, לשני המנהיגים יש יחסים טובים והדוקים, עוד מתקופת כהונתו הקודמת של ראש הממשלה נתניהו. הם נפגשו בפעם האחרונה בינואר 2020 בירושלים. כמו כן, ייפגש בנימין נתניהו עם אנשי עסקים מובילים בצרפת מהתחום הפיננסי, ויקיים פגישה עם ראשי הקהילה היהודית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה