בארץ

שרת התחבורה רגב רוצה להדיח את מנכ"ל רשות שדות התעופה

שרת התחבורה מירי רגב מעוניינת להדיח מתפקידו את מנכ"ל רשות שדות התעופה אלוף במיל' חגי טופולנסקי, שמונה על ידי הממשלה הקודמת לאחר שהומלץ על ידי ועדת איתור
מערכת ice | 
חגי טופולנסקי (צילום דובר צהל)
מדיניות עריפת הראשים של כל מי שמונה על ידי הממשלה הקודמת נמשכת? כחצי שנה בלבד לאחר שמונה - מנכ"ל רשות שדות התעופה, אלוף במיל' חגי טופולנסקי צפוי להיות מודח מתפקידו.
"כלכליסט" פרסם כי שרת התחבורה מירי רגב צפויה לתמוך במהלך להדחת טופולנסקי, סגן מפקד חיל האוויר וראש אכ"א בעבר, אשר מונה ביוני 2022 בידי השרה הקודמת מרב מיכאלי. יו"ר מועצת הרשות יצחק (ג'רי) גרשון, אשר מונה על השרה רגב בכהונתה הקודמת במשרד התחבורה, הוא שיוביל את ההדחה. מחר צפויה מועצת רשות שדות התעופה להתכנס ואז נדע אם יש רוב להדחת המנכ"ל.

לפני פרסומים, לאחר כניסת רגב למשרד התחבורה דרשה השרה לקבל רשימת עובדים שנקלטו במשרד בחצי השנה האחרונה, כדי לבחון את המשך העסקתם.
יצוין כי לטופולנסקי תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת חיפה ותואר שני באסטרטגיה צבאית מ-Air University באלבמה, והוא נבחר לתפקיד לאחר שהומלץ על ידי ועדת איתור. ב-3 השנים האחרונות טרם נבחר, כיהן טופולנסקי כסמנכ"ל בכיר למל"ט ונושאים אסטרטגיים בחברת 'אלביט' ומבצע מילואים כמדריך בבית ספר לטיסה במגמת קרב.
מטעמה של השרה רגב נמסר: "שרת התחבורה נפגשה עם יו״ר הדירקטוריון כפי שנפגשה עם מספר יושבי ראש של דירקטוריונים נוספים. סוגית המינויים היא בסמכותו המלאה של הדירקטוריון ברש״ת והיא מצפה שהנהלת החברות והתאגידים של המשרד יפעלו לקדם במקצועיות את האתגרים העומדים בפניהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה