בארץ

השר שיקלי מאשים: "הרשות הפלסטינית - ישות נאצית"

השר עמיחי שיקלי כבר יודע מי האשם בטבח המחריד בבירה ומפנה אצבע מאשימה לאבו מאזן וקורא לאתר חלופה אחרת במקומה
דוד זולדן | 
עמיחי שיקלי, אבו מאזן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, אוליביה פיטוסי)
השר לשוויון חברתי והתפוצות עמיחי שיקלי מהליכוד מצביע על האחראית לפיגוע ולפיגועי טרור בכלל. בריאיון לאודי סגל ודוריה למפל ב-ynet radio מציע שיקלי לבחון בנוסף: "חלופות לרשות הפלסטינית", שלדבריו היא "מקור הבעיות והטרור".
שיקלי מנמק את טיעוניו ואומר: "הישות המדינית האנטישמית ביותר על פני כדור הארץ זאת הרשות הפלסטינית, ש-93% מהאוכלוסייה בה דוגלים בעמדות אנטישמיות. הכתובת היא הרשות הפלסטינית עצמה והעומד בראשה אבו מאזן, שהוא מכחיש שואה מוצהר, שבאדמת גרמניה האשים את ישראל בביצוע 50 שואות".
שיקלי מסביר איך עובד המנגנון הפלסטיני: "יש לה את החוק, שככל שאתה רוצח יותר יהודים, כך תקבל יותר כסף. היא מקור הבעיות. אני רואה את הרשות הפלסטינית כישות ניאו-נאצית בהווייתה ובתפיסתה. לו הייתי יושב בקבינט, הייתי מבקש לדרוש סנקציות ופעולות נגד הרשות הפלסטינית, ולא נגד המפגע הבודד".
במענה לשאלה: אולי צריך לחזק את הרשות הפלסטינית במקום למוטט אותה? השיב שיקלי כי "זה הפרטנר שיש לך לעבוד איתו. אתה לא יכול להחליף אויב עכשיו. אני חושב שהרשות הפלסטינית, נכון להיום, היא האויב של מדינת ישראל. עוד אין לנו שום הסכם שלום אתה. מדובר בישות אויב, ישות עוינת ואנטישמית עד העצם, וצריך לבחון חלופות לרשות הפלסטינית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה