בארץ

בצל הטרור: ההפגנות ייערכו במתוכנת שקטה

מובילי המחאות נגד הרפרומה המשפטית מסרו כי בצל האבל הכבד על הפיגוע הקשה ההפגנות ייפתחו בדקה דומיה וללא מוזיקה
מערכת ice | 
מחאה נגד הרפורמה המשפטית של הליכוד (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
המשטרה נערכת לקראת ההפגנה שנערכת הערב (שבת) בכיכר הבימה ומול קריית הממשלה בתל אביב, במחאה על המהפכה המשפטית של הליכוד. למעשה רחובות רבים נחסמו החל מהשעה 16:45 ואזורים נוספים נסגרו לתנועה בשעה 18:45.
ההפגנות הערב ייערכו בצל האבל הכבד על הפיגוע הרצחני שהתרחש בליל שישי בירושלים בו נרצחו שבעה ישראלים. מארגני המחאה הודיעו כי בעקבות שני הפיגועים שהתרחשו ההפגנה תתנהל בצורה שונה, היא תיפתח בדקת דומייה ותתקיים ללא מוזיקה. מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך הודיע כי לא ינאם בהפגנה כמתוכנן.
ממטה המאבק נמסר: "הפיגוע הרצחני אמש בירושלים קורע את הלב והנפש. אנו משתתפים בכאבן ובאבלן של משפחות הנרצחים ומייחלים להחלמת הפצועים. הערב יתקיימו אירועי מחאה נגד ההפיכה המשטרית ברחוב קפלן ברחבי הארץ במתכונת מיוחדת החל מהשעה 19:00".
נדב גלאון, ממארגני ההפגנה ל"סדר עולמי" על קיום ההפגנה למרות הפיגועים: "הקריאות לביטול היו בשוליים. אלו ימים קשים לא רק לביטחון המדינה אלא גם לדמוקרטיה השברירית שלנו לכן חשוב לצאת ולהפגין. עם כל הקושי, רוב מוחץ חושב שנכון להפגין ולכן נהיה כאן הערב בקפלן ובעוד מוקדים בארץ. אני קורא לציבור להגיע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה