בארץ

טיבי השתולל על סעדה: "הונחת בליכוד לאחר שבגד בחבריו"

ח"כ משה סעדה הצליח להרגיז את ח"כ אחמד טיבי ולגרום למהומה במליאה. כשטיבי החליט לעקוץ גם את גוטליב הוא זימן עליו מתקפה משולבת
דוד זולדן | 
אחמד טיבי, משה סעדה (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
חבר הכנסת אחמד טיבי תקף במלוא העוצמה את חבר הכנסת משה סעדה בזמן המליאה. טיבי פנה לסעדה ואמר: "מי אתה בכלל? עלוב נפש? אתה הגרסה הגברית של גוטליב". המליאה סערה וחילופי הדברים בין טיבי, סעדה וגוטליב הדהדו במליאה.
הכל התחיל כאשר במהלך דבריו של טיבי על במת הכנסת, פנה אליו סעדה ואמר: "אתה רוצה לדבר? תתנצל". טיבי הזועם השיב: "מי אתה בכלל? עלוב נפש, אתה הגרסה הגברית של טלי גוטליב, אתה מטורלל. מי אתה שתבקש ממני להתנצל? בגלל שהיא משמיצה כל מי שעולה לבמה. חצוף שכמוך". טיבי הוסיף: "הדובר שקדם לי, שהוא חבר כנסת מאוד מכובד, אמר שאתה משקר, זה מה שהוא אמר, הוא יודע".
חבר הכנסת סעדה לא התרגש מהמתקפה הרועשת והשיב לטיבי: "אני לא מפחד ממך, אני לא חושש ממך". טיבי המשיך: "אתה לא צריך לפחד, אתה בקריאה שנייה. הח"כ הזה בוועדת הכנסת ביקש לסלק אותי מהכנסת למרות שנבחרתי באופן דמוקרטי על ידי הציבור, האיש הזה הונחת בליכוד, בלי פריימריז לאחר שבגד בחבריו, ואתה אומר לי להיות מסולק מהכנסת? הצניחו אותך, לא עברת בחירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה