בארץ

טרגדיה: שועל קיפח את חייו בייסורים במלכודת מאולתרת בקיבוץ משמרות

אביהוא שרווד יו"ר עמותת "למען חיות הבר": "לצערנו, זה אף פעם לא נגמר. עוד ועוד בעלי חיים מגיעים לסף חייהם כתוצאה מהילכדות במלכודות-המונחות בשטחי בר ושטחים חקלאיים"
מערכת ice |  1
השועל שקיפח את חייו (צילום למען חיות הבר)
רט"ג (רשות הטבע והגנים) קיבלה קריאה מאת בעל משק מקיבוץ משמרות, על שועל שנלכד במלכודת מאולתרת בין חממותיו-מלכודת שהונחה ע"פ החשד ע"י עובדים זרים והנושא נמצא כרגע בחקירה של רט"ג.
למקום הוזעק אביהוא שרווד יו"ר עמותת למען חיות הבר לחילוץ ופינוי השועל. לדבריו "המראה שנגלה לעיניי מחריד. כפי הנראה השועל היה לכוד שם כל הלילה. המלכודת נסגרה על רגלו, שהייתה במצב קשה מאוד. הוא סבל מכאבים עזים ואחוז פחד. התרתי את המלכודת מרגלו והוא הובהל למרפאה שלנו במושב אלישמע בהוד השרון במצב קשה מאוד. על אף כל הניסיונות, הוא לא שרד. לצערנו, זה אף פעם לא נגמר. עוד ועוד בעלי חיים מגיעים לסף חייהם כתוצאה מהילכדות במלכודות-המונחות בשטחי בר ושטחים חקלאיים-ביניהם דורבנים, שועלים, תנים, צבאים ורבים אחרים. זה לא מקרה, חריג אלא תופעה נרחבת מדאיגה".
עמותת "למען חיות הבר" מפעילה מרפאה התנדבותית לחיות בר במושב אלישמע שבמרכז הארץ, מטפלת ומשקמת חיות בר ביניהם דרורים, יונים, עורבים, תוכים, אנפות, מגלנים וקיפודים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי מושב משמרת ולא קיבוץ משמרות?
    אור ממשמרות 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לנו יותר מדי חממות, וגם לא בעלי משקים... וגם לא כל כך שועלים. אולי טעות בכתבה?
    סגור