בארץ

"חשמלו ודקרו אותו": חייל הותקף באכזריות לאחר שניסה להפריד

צעיר המשרת בצה"ל הותקף באכזריות לאחר שניסה להפריד בין שני צעירים שהתקוטטו בצפון תל אביב, אחותו שיתפה את המקרה המכוער בפייסבוק
מערכת ice | 
משטרה (צילום shutterstock)
צעיר בן 18 המשרת בצה"ל נפצע במהלך השבת לאחר שניסה למנוע קטטה שהתרחשה בשכונת רמת אביב ג' שבתל אביב. לפי דיווחים, הקטטה פרצה בגינה הציבורית שברחוב אליהו חכים, הצעיר שהגיע למקום הבחין בשני צעירים מתקוטטים והגיע ,כך לגרסתו, על מנת להפריד. מעט זמן לאחר שהפריד, הצעיר החליט להישאר ולשבת בגינה הציבורית, אליה הגיעו שני רעולי פנים ותקפו אותו באמצעות "אביזרים שונים".
לאחר התקיפה הוזעקו למקום כוחות ההצלה שפינו את הצעיר לבית החולים במצב קל בינוני. לפי שעה, הצעיר צפוי להשתחרר מהמיון כבר במהלך הערב. מתוך כל משטרת ישראל פתחה בחקירה ושעות ספורות לאחר התקיפה עצרה נער בן 15, תושב העיר שחשוד במעורבות במקרה.
אחותו של הפצוע כתבה לאחר המקרה בפוסט בפייסבוק: "הם חשמלו אותו, ובעודו מרותק לרצפה חבטו בו ואחד מהם חרץ לו עם סכין יפנית את הראש מאוזן לאוזן". לדברי האחות של הצעיר "ריססו את אח שלי ואת החבורה בגז מדמיע, שלפו שוקר חשמלי וחשמלו את אח שלי עד שנפל על הרצפה! לאחר מכן כל השבעה חבטו בו, ובעודו מרותק לאדמה, חסר אונים, שלף אחד מהם סכין יפנית וחרץ לו את הראש מאוזן לאוזן בעודו מרותק לרצפה! סרט אימה! יש בשכונה הזאת מפלצות!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה