בארץ

רוכשי הכרטיסים למופעים בהבימה ובהיכל התרבות זועמים: "תבטלו"

רבבות מפגינים צפויים להגיע לכיכר הבימה ולחסום את כל דרכי הגישה אל התיאטרון, עבור הנהלת הבימה והיכל התרבות הסמוך, זו לא סיבה מספיק טובה לבטל את ההופעות
מערכת ice | 
הפגנה בכיכר הבימה (צילום צילום מסך טוויטר)
ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית של הליכוד צפויה להביא עשרות אלפי אזרחים לכיכר הבימה בתל אביב, שם תהיה הבמה המרכזית של ההפגנה. מתוך כך האזור כולו צפוי להיות עמוס ופקוק במיוחד. בעקבות כך, רבים מרוכשי הכרטיסים להצגות בתיאטרון הבימה ולהופעה של עברי לידר בהיכל התרבות הסמוך, ביקשו מההפקות לדחות את האירועים למועד אחר, אך נכון לרגעים אלה, הבקשות נענו בסירוב.
עברי לידר ציין בעמוד הפייסבוק שלו כי בשל ההפגנה המתוכננת, מומלץ להקדים את ההגעה למתחם היכל התרבות ולחנות בחניונים סמוכים "מבעוד מועד, או לחילופין להגיע בתחבורה ציבורית או רגלית". על כך נרשמו עשרות תגובות בפוסט: "בלתי אפשרי להגיע, דחו בבקשה", "ממש מטריד הבלאגן שצפוי באזור. אנחנו אמורים להגיע עם הילדים ולא רואים איך אנחנו מצליחים להגיע לאזור", "ההצעה המגוחכת שהאולם יהיה פתוח מ-18:30 מרגיזה עוד יותר. האם כסף הוא חזות הכל?".
בנוסף לכך גם תיאטרון הבימה, סט ההצגות צפוי להמשך באין מפריע. "קזבלן", "חפץ" ו"גלבי" יעלו בשתי פעימות. מהנהלת התיאטרון ביקשו להבהיר כבר ביום חמישי כי בתיאום עם מחוז המרכז במשטרה, קיים צפי לחסימת כבישים באזור ובדרכי הגישה לתיאטרון, לרבות חניון התרבות: "המשטרה ממליצה לקהל הבימה להקדים את בואם למתחם ולחנות בחניונים סמוכים מבעוד מועד, או לחילופין להגיע בתחבורה ציבורית או רגלית". בפוסט שפרסם התיאטרון בפייסבוק הגיבו רבים מבאי ההצגות וטענו כי יש לבטל אתה ההצגות: "החזירו לנו את הכסף", "אין לנו איך להגיע" ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה