בארץ

טלטלה במשרד החינוך: רפורמת הבגרויות של שאשא-ביטון בוטלה

ממשלת נתניהו מחוללת מהפכות כבר ביום הראשון והפעם תורו של שר החינוך יואב קיש שמודיע על ביטול רפורמת הבגרויות של יפעת שאשא ביטון ובכך מצטרף לרפורמות של עמיתיו השרים
דוד זולדן |  1
יואב קיש (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
טלטלה במשרד החינוך: שר החינוך הנכנס יואב קיש הודיע על ביטול רפורמת הבגרויות של יפעת שאשא ביטון והנחה לגבש חלופה חדשה למתווה ההיבחנות במקצועות ההומניסטיקה: "נשיב להם את מעמדם הראוי".
החלטת שר החינוך יואב קיש תיושם כבר בעתיד הקרוב, תלמידי כיתות י' בשנה זו (תשפ"ג) יעברו ללמוד ולהבחן בדומה למתווה ההבחנות של תלמידי כיתות יא' השנה (תשפ"ג), אשר כולל: היבחנות חיצונית במקצוע הומניסטי אחד לפחות, יתר מקצועות ההומניסטיקה בהיבחנות בית ספרית. המשימות המקוונות והמבחנים שנעשים בכיתה י', יהוו חלק מהציון של ההיבחנות הפנימית. כאשר התלמידים ימשיכו ללמוד ולהיבחן בהיבחנות חיצונית במקצועות: שפת אם, אנגלית ומתמטיקה.
שר החינוך יואב קיש הנחה את צוותי המקצוע של המשרד להתכנס כדי לגבש חלופה חדשה למתווה ההיבחנות במקצועות ההומניסטיקה. המנכ"ל הנכנס יציג את המתווה החדש עד לסוף חודש מרץ 2023 ומסביר על התהליך: "מקצועות ההומניסטיקה, תנ"ך, והיסטוריה מהווים חלק משמעותי בעיצוב דמותו האישית והלאומית של התלמיד, אנו נשיב להם את מעמדם ואת המקום הראוי להם. ההחלטה החדשה תאפשר בראש ובראשונה להחזיר לבתי הספר ולמקצועות הללו יציבות ורציפות. בימים אלה יתחילו דיונים של אנשי המקצוע במשרד לגיבוש חלופה חדשה שתוצא עם כל הגורמים הרלוונטיים ותוצג לציבור באופן מסודר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאשא ביטון היא אסון למדינה !! הגיע הזמן להבין שהיא נזק
    גל 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נזק לכנסת !!!! לשלוח אותה הביתה ומהר ולא להשאיר אותה דקה בכנסת!!!
    סגור