בארץ

סמוטריץ' חוטף מרב חרדי שנלחם בסכרת: "טמבל, חמור"

סמוטריץ' תחת מתקפה מבית והפעם בגלל הורדת המס על המשקאות הממותקים: "המדינה שלנו מספר אחת בקטיעת איברים, וממה זה בא? מחלת הסוכרת. כבר עברנו מיליון חולי סוכרת. אז גם משמין, גם מביא מחלות נוראות. חד פעמי אני מבין אבל משקאות ממותקים? מה קרה?" זעם הרב מוצפי
דוד זולדן |  2
הרב מוצפי (צילום פלאש 90)
הרב בן-ציון מוצפי, הנחשב לדמות משפיעה בציבור החרדי-ספרדי ומזוהה עם ש"ס תקף היום את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' דווקא בסוגיית ביטול המס על המשקאות הממותקים ועל הכלים החד-פעמיים, ועלב בו כאשר הטיח לעברו כינויי גנאי: "טמבל" ו"חמור".
הרב עלה להתקפה דווקא על הממשלה שרבניו ועמיתיו המליכו אותה: "עם הממשלה הזו גם כן, גמרנו מאחת, עכשיו באה השנייה. השם ישמור. צריך להתפלל על הדור הבא, מה יהיה עם הילדים שלנו? חינוך הילדים, שיחנך אותם לתורה, שישמור עליהם, שיתפללו שלוש תפילות כל יום".
בהמשך עבר לתקוף את סמוטריץ' ונזכר בדרישת החרדים בתקופת המו"מ הקואליציוני, כשזה שאל: "כמה חולים יש בגלל שתייה מתוקה?".
בשלב הזה החריף הרב טון ותקף בעוצמה את סמוטריץ': "איזה מטופשים אלה, החמור הזה הולך ומוריד את המס על המשקאות הממותקים. טמבל. המדינה שלנו מספר אחת בקטיעת איברים, וממה זה בא? מחלת הסוכרת. כבר עברנו מיליון חולי סוכרת. יש כאלה עם סוכרת שקטה שלא גילו אותה, והיא באה מזה שאוכלים מתוק. אז גם משמין, גם מביא מחלות נוראות. הטיפש הזה, מה הקשר? חד פעמי אני מבין, תוריד את המס אבל משקאות ממותקים? מה קרה?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חכם בקבוצה של טפשים (ל"ת)
    דודו 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מדהלה יעקב 11 רחובות
    יצחק 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרב מוצפי שליט"א צודק בהחלט שר האוצר שגא למרות שכוונת ליברמן הייתה לפגוע בחרדים מעז יצא מתוק והיה צריך להותיר את המס על כנו מדובר בטעות שיש בה להציל בני אדם ילדים ומבוגרים בנושא המשקאות המתוקים והממותקים והן בנושא החד פעמים שמדינת ישראל הפכה למוכת סוכרת ולבית קברות גדול לפלסטיק
    סגור