בארץ

התגעגעתם? ח"כ לשעבר אסנת מארק חוזרת כמנכ"לית משרד

שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס הודיע על מינויה של ח"כ לשעבר אסנת מארק לתפקיד מנכ"לית המשרד. המינוי כפוף לאישור הממשלה ולאישור ועדת המינויים של נציבות שירות הממשלה
מערכת ice |  1
אסנת מארק (צילום פייסבוק)
אחרי היעדרות בת כשנה וחצי, חברת הכנסת לשעבר אסנת מארק (ליכוד) חוזרת לפעילות ציבורית – כמנכ"לית משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה.
השר הטרי אופיר אקוניס, ששב למשרד בו כיהן בעבר, מתכוון למנות את ח"כ לשעבר מארק כמנכ"לית משרדו, אחרי שכיהנה ברשימת הליכוד כשנתיים בכנסות ה-20, ה-21 וה-23, אך נבחרה למקום ה-59 בלבד בפריימריז האחרונים - לא ריאלי גם אם לוקחים בחשבון את החוק הנורבגי שמכניס ח"כים במקום שרים.

שמה של אסנת מארק (55), עורכת דין במקצועה ולשעבר חברת הוועדה למינוי שופטים, הוזכר באחרונה גם כמועמדת לתפקיד מזכיר הממשלה או מנכ"ל הכנסת. כעת היא תהיה (נכון לעכשיו) המנכ"לית האשה הראשונה שצפויה להתמנות בממשלה ה-37. המינוי כפוף לאישור הממשלה ולאישור ועדת המינויים של נציבות שירות הממשלה.
ברשת לגלגו על המינוי המסתמן של מארק, לאור השם שצברה בהיותה בכנסת כח"כית קולנית במיוחד. ח"כ רם שפע (עבודה) כתב בטוויטר: "ממש להסיר את הכובע בפני השר אופיר אקוניס, אין ספק שלמנות את אסנת מארק כמנכ"לית משרד המדע והחדשנות זו ההחלטה המקצועית ביותר שהוא יכל לקבל... באמת שכל מילה נוספת מיותרת".
יועץ התקשורת הלל פרטוק כתב: "לשם השוואה. על רקע מינויה של אסנת מארק למנכלית משרד המדע והחדשנות, להלן מידע על המנכ"לית היוצאת של המשרד הילה חדד-חמלניק: הילה חדד-חמלניק מחזיקה ב-4 תארים, בהם מהנדסת חלל ואווירונאוטיקה בהצטיינות מהטכניון, תואר שני בלימודי דיפלומטיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני נוסף במדיניות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת (ל"ת)
    דני 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור