בארץ

דוגמנית הנשק שעברה ההתעללות מינית מתגייסת עבור עמותת אל"י

דוגמנית הנשק, אורין ג'ולי, חוותה התעללות מינית בצעירותה ועל מנת להעלאות את המודעות היא הוזמנה על ידי האגודה להגנת הילד להרצאה בפני אנשי המקצוע בתחום, שם חלקה את סיפורה האישי
מערכת ice | 
אורין גולי (צילום אינסטגרם)
דוגמנית הנשקים אורין ג'ולי ממשיכה את פעילותה הנרחבת למען מטרות שונות ולאחר שחזרה לצה"ל לקורס קצינים ויצאה בקמפיין חברתי נגד הדרת נשים מצה"ל, היא הוזמנה לעמותת אל"י עבור הרצאה מיוחדת עקב עברה הקשה בתור ילדה.
בצעירותה הדוגמנית חוותה התעללות מינית ורגשית בידי אביה ובימים אלו היא פועלת למען העלאת המודעות בנושא. עמותת אל"י (האגודה להגנת הילד) פועלת לסייע, להגן ולשקם ילדים שעברו התעללות מינית בכל רחבי הארץ וזאת היא עושה בשיתוף מערכות החינוך במדינה.
במסגרת ההרצאה שלה ג'ולי נפגשה עם מטפלים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ועובדי רווחה שעובדים יום-יום עם ילדים שחוו התעללות. לאנשי מקצוע אלו ג'ולי סיפרה על עברה האישי וזאת מתוך תחושת שליחות.
כאמור בשבועות האחרונים וטרם השבעת הממשלה החדשה, הדוגמנית יצאה בקמפיין נגד מכתב מטעם רבנים שפורסם בתקשורת. המכתב קרא להדרת נשים צה"ל היות ופוגעים בהן מינית בשירות ועל כן הדבר פוגע בצה"ל באופן ישיר. ג'ולי קראה לרבים לפרסם תמונות מהשירות שלהם על מנת להדגיש את חשיבות הטיפול בנושא במסגרת הצבאית, ללא הדחת הנשים מהשירות הצבאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה