בארץ

בן גביר זוכה לתמיכה מפתיעה ממפלגת העבודה

נעמה לזימי ממפלגת העבודה, ביד אחת סוטרת לסמוטריץ' וביד אחרת מלטפת דווקא את בן גביר: "בן גביר צודק בנושא השכר והתנאים, אי אפשר לצפות שהשוטרים יבואו מהאוויר, אי אפשר לדבר על מיגור פשיעה כשאין שוטרים"
 
דוד זולדן | 
איתמר ואילה בן גביר (צילום יונתן זינדל פלאש90)
נעמה לזימי, ח"כית מטעם מפלגת העבודה מביעה תמיכה מסויגת בשר לביטחון לאומי, ח"כ בן גביר בעוד שביד אחת היא מלטפת את יו"ר עוצמה יהודית וביד השנייה היא סוטרת דווקא לסמוטריץ'
"בהחלט יש ממה להיות מוטרדים, ונדמה ששר האוצר הנכנס לא מתכוון לעשות משהו שונה מהמדיניות המרכזית שמאפיינת את הממשלות האחרונות כולן", אמרה לזימי בנימה פסימיסטית. "אם לא ישנו פרדיגמה ויחליטו להשקיע בשירותים החברתיים, הדברים לא ישתנו. הישראלים כבר לא מתכוונים לעבוד בעבודה שלא מאפשרת להגיע לסוף החודש. קיימים ענפים שלמים שבהם פשוט אין עובדים. חסרים 11,000 מלצרים, 4,000 נהגים, 10,000 מורים ו־5,000 שוטרים. בן גביר צודק בנושא השכר והתנאים, אי אפשר לצפות שהשוטרים יבואו מהאוויר, אי אפשר לדבר על מיגור פשיעה כשאין שוטרים".
את הדברים אמרה לזימי בשיחה עם גדי נס ברדיו צפון וציינה עוד כי: "אי אפשר להמשיך לעבוד בשכר מבזה, אי אפשר להמשיך לדרדר את המקצועות הכי חשובים. באוצר מודעים לשקיעת המקצועות החיוניים האלה, אבל מסירים אחריות והכאוס משתולל. אם לא נחליט שאנחנו מטפלים ביוקר המחיה מהשורש - מטיפול בשכר המינימום ומאבק במונופולים, דרך חינוך חינם לגיל הרך ודיור בר השגה, ועד בתי חולים נוספים ותשתיות נוספות לתחבורה הציבורית ועליית קצבאות הזקנה - כל השאר שטויות. למה אנחנו צריכים להילחם על הדברים הכי בסיסיים לזכות החיים? זה פשוט מטורף".
לסיום, הכריזה: "אני מסתכלת לטווח הארוך, ואילו הם מסתכלים לטווח הקצר. ומי שמסתכל בטווח הקצר, לא יכול לדמיין את ישראל בעוד 20 שנה. אני לא אומרת לפזר כסף ולחלק כאילו אין מחר, אבל צריך לשנות גישה - צריך להסתכל על ההשקעה התקציבית כהיגיון כלכלי לטווח הארוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה