בארץ

הורוביץ במסר מדאיג: "זו סופה של מערכת הבריאות"

טקס החפיפה במשרד הבריאות בין דרעי להורוביץ' לא תועד ולא היה פתוח לתקשורת אבל השר היוצא התמקד בעיקר ברמיזות הפוליטיות של מעוז 
דוד זולדן | 
ניצן הורוביץ ואריה דרעי (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
שר הבריאות היוצא ניצן הורוביץ ביקר בחריפות בטקס החילופים במשרד הבריאות עם אריה דרעי את רעיונו של השר אבי מעוז לשנות את חוק האפליה. לפי המהלך המוצע, אדם יוכל לסרב לספק שירות במקרה שזה נוגד את אמונתו ושהשירות יכול להינתן במקום קרוב אחר. הורוביץ התייחס בין השאר לאמירות של השרה אורית סטרוק והבהיר: "הדברים ששמענו לאחרונה הם דברים שאסור להעלות על הדעת".
לדברי הורוביץ: "השוויון בבריאות הוא ערך עליון שעלינו לשמור עליו מכל משמר. אסור לנו להכניס פוליטיקה לטיפול הרפואי. חס וחלילה. זה יהיה אסון. שרופא לא ייתן טיפול לאדם כזה או אחר כי זה נוגד את אמונתו? זה סופה של מערכת הבריאות, של המוסר הישראלי וגם היהודי. זה לא יקרה לעולם. הרעיון הנורא הזה לא יחדור למערכת הבריאות".
הורוביץ הדגיש: "לא משנה אם זו נפש של ערבי או יהודי, גבר או אישה, הומו או סטרייט, עשיר או עני – במערכת הבריאות שלנו יש רופאים מכל מגזר מין ונטייה. זו המערכת הכי מעורבת בארץ. הם נותנים טיפול שווה לכולם, וכך זה יימשך". הטקס בין דרעי להורוביץ לא היה פתוח לתקשורת, ולא תועד לפי מה שסוכם מראש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה