בארץ

צפו: סגן ראש העיר הפך שולחן בזמן ישיבת המועצה

סוער בישיבת מועצת פתח תקווה. אמש (שני), דבריו של ראש העיר, רמי גרינברג, נקטעו כאשר סגן ראש העיר, צדוק בן משה, הפך שולחן בזעם. צפו
מערכת ice | 
רמי גרינברג (צילום פלאש 90/ רועי עלימה)
לפני כמה שנים חנוך דאום צחק במספר קטעים על העיר פתח תקווה ובאחד המקרים "תקף" את פתיחת עמוד הפייסבוק "מה שקורה בפתח תקווה" והגיב – "אבל לא קורה כלום בפתח תקווה, אז סתם לפתוח דף?", גיחך. אז מתברר שבפתח תקווה דווקא מאוד סוער, בטח בישיבות המועצה.
אירוע חריג התרחש אתמול (שני) במהלך ישיבת מועצת העיר פתח תקווה. במהלך דבריו של ראש העיר, רמי גרינברג, המצלמה תפסה את סגן ראש העיר, צדוק בן משה, כשהוא הופך שולחן על חבר מועצת העיר גנאדי בורשבסקי, לאחר שהאחרון ניבל את פיו וקילל.
בתחילת הסרטון שומעים את ראש העיר מגיב לבורשבסקי ושואל "למה אתה אומר סמרטוט? למה אתה אומר נבלה?" וכאשר בן משה הופך את השולחן נשמע אומר לצלם "צלם, צלם". מהר מאוד אנשים נוספים התערבו והצליחו לעצור את האירוע לפני שיסלים.
ראש העיר לא סיים והאשים את בורשבסקי – "הנה, אתה רואה גנאדי למה אתה מביא? אתה רואה למה אתה מביא עם הקללות שלך?". כאן הסתיים הסרטון ונראה כי הרוחות נרגעו.
כזכור, בחודש אוגוסט האחרון הותר לפרסום שראש העיר, רמי גרינברג, נעצר בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, וזאת לאחר שכבר נחקר באזהרה בעבר בנוגע לעבירות אלה וגם בנוגע לעבירות של סחיטה באיומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה