בארץ

מדוע עובדי כתר שיחקו כדורשער עם כיסוי עיניים?

עובדי כתר חברו לנבחרת כדורשער הישראלית על מנת לציין את חודש השוויון לזכויות בעלי המוגבלויות ולכבודו שיחקו משחק כשעיניהם מכוסות לגמרי
מערכת ice | 
משחק כדורשער (צילום הילה אייזינגר)
חודש דצמבר הוא חודש המודעות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ולציון המטרה החשובה הזו עובדי חברת כתר נפגשו עם נבחרת הכדורשער הישראלית, שזכתה באליפות אירופה.
במסגרת המשחק, שחקני הנבחרת והעובדים ממפעל אלון תבור עורבבו יחדיו ואפילו ענדו לבשו כיסוי עיניים על מנת להרגיש כיצד יחווה את המשחק אדם בעל מוגבלות. המשחק החשוב הסתיים בשוויון והמפגש הסתיים עם הדלקת נרות חגיגית לחג החנוכה. 
חברת כתר הודיעה על "אימוצה" של הנבחרת על מנת להעלות את המודעות לנושא החשוב של שוויון בעלי מוגבלויות ועל מנת לעודד מתן הזדמנות לאנשים אלו בשוק העבודה, בתור עובדים מן המניין. 
לצד ציון המטרה החשובה הזו, החברה נמצאת בימים אלו בהליכי דיון לקראת הצטמצמות והתייעלות לאור המצב הקשה בשוק. זאת לאחר שהחברה הודיעה על פיטורם של מאה עובדיי יצור, רובם מהארץ, ולאחר שלא הצליחה בניסיון ההנפקה.
לצד היוזמה של חברת כתר, בתחילת החודש צוין יום הזכויות הבינלאומי של בעלי מוגבלויות. לציון היום חברות רבות ואף אוטובוסים הוארו בלילה בצבע סגול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה