בארץ

עמותת הגל שלי זכתה במכרז להקמת מרכז חינוכי נוסף

הגל שלי זכתה במכרז להקמת מרכז חינוכי בחוף נעורים בשיתוף עם כפר הנוער "הדסה נעורים". עלות הפעילות העתידה מוערכת בכ-1.3 מיליון שקלים
מערכת ice | 
הגל שלי (צילום צילום מסך יוטיוב)
עמותת הגל שלי זכתה במרכז להקמת מרכז חינוכי בחוף נעורים בשיתוף עם כפר הנוער "הדסה נעורים", כך לפי הודעת העמותה שפורסמה היום (ראשון). הקמת המרכז החדש בצד עלות הפעילות עתידה לעלות כ1.3 מיליון שקלים. כזכור עמותת הגל שלי הוקמה לפני פחות מעשור והיא כבר מקימה את מרכזה השישי לאורך מישור החוף בישראל.
מרכז הגלישה החינוכי ייחל את פעילותו כבר בימים הקרובים ומיד עם פתיחתו יעבדו מדריכים העמותה עם למעלה מ-150 נערים ונערות מהאזור ומכפר הנוער. בנוסף תפעיל העמותה במתחם את פרויקט "על הגל", עסק חברתי (מלכ"ר) מציע לפעילות עם ערך מוסף לצד פעילות ספורטיבית לגופים שונים ומאפשר לעמותה לספק תעסוקה ופרנסה לבוגרי עמותת "הגל שלי".
ירון וקסמן, מייסד ומנכ"ל עמותת הגל שלי אמר בין היתר: "אני נרגש ומוקיר תודה על האמון שניתן לנו להקים מרכז גלישה נוסף בכפר הנוער הדסה נעורים. אנו נעשה בכל שביכולתנו להעניק לעוד נערות ונערים הזדמנות לעלות עלה גל ולהצליח, וחשוב מכך – להאמין בעצמם".
עמי מגן, מנהל כפר הנוער "הדסה נעורים" אמר: "פעילות הגלישה בכפר הינה מאבנים המשמעותיות בתהליך ההתפתחות של חניכי וחניכות הכפר. לאחר שנים של עשייה מקצועית בהובלה של אורון מעיין אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם הגל שלי, אנו מאמינים בסיפור החינוכי ובערכים של העמותה ומאמינים שזה חיבור מנצח לטובת הכפר וחניכיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה