בארץ

אוטובוס נכנס בטעות למאה שערים – ונרגם באבנים

קו סופרבוס שנהגו סטה ממסלולו עקב הפרות סדר של חרדים בירושלים, נכנס לסמטאות שכונת מאה שערים - שם הותקף באבנים, נוקבו צמיגיו שמשותיו נופצו. שוטרים שהגיעו לחלץ את האוטובוס הותקפו גם הם
מערכת ice | 
אוטובוסים אילוסטרציה (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
אנחנו רגילים לתמונות כאלה מרכבים ישראלים שנכנסים בטעות לערים פלסטיניות עוינות כמו ג'נין או רמאללה, אבל כאן אצלנו בלב הבירה בירושלים, נרגם אוטובוס ישראלי באבנים - רק משום שנכנס בטעות לסמטאות שכונת מאה שערים.
אוטובוס קו 71 של חברת סופרבוס שנסע (רביעי) סמוך לחצות בירושלים והנהג טעה בדרכו בגלל הפרות סדר שהתקיימו בעיר, נכנס בשוגג אל תוך שכונת מאה שערים. עשרות חרדים קיצונים זועמים החלו להשליך לעבר האוטובוס אבנים, ניקבו את צמיגיו וניפצו את השמשות. למרבה המזל נהג האוטובוס לא נפגע.
שוטרים שהוזעקו למקום במטרה לחלץ את האוטובוס, הותקפו גם הם והושלכו לעברם חפצים, תוך שהם סופגים קריאות "נאצים". אחד השוטרים שחש מאוים אף שלף את נשקו.

במקרה נוסף שארע לא רחוק משם, ברחוב שבטי ישראל, הושלכה אבן גדולה לעבר ניידת משטרה, ופגעה בגג. לא היו נפגעים, אך נגרם נזק לשמשה הקדמית של הניידת.
האלימות במרכז ירושלים החלה עוד מוקדם יותר כאשר עשרות מפרי סדר חרדים הפגינו במחאה נגד מעצרו של תושב בית שמש, אשר חשוד בהצתת חנות שמכרה מכשירי סלולר לא כשרים. המפגינים הבעירו פחים וגרמו נזק לכלי רכב.
ממשטרת ישראל נמסר: "כוחות המשטרה פעלו הערב לטיפול בשני מוקדי הפרות סדר במרכז ירושלים. עשרות מפרי סדר חסמו צירים הבעירו פחים וגרמו נזק לכלי רכב. באחד המקרים, נגרם נזק לאוטובוס שנכנס לשכונת מאה שערים תוך שנוקבו צמיגיו ונופצו שמשות הרכב. כוחות משטרה שהוזעקו למקום, חילצו את האוטובוס מהמקום תוך שיודו אבנים והושלכו חפצים לעברם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה