בארץ

סלקום מצטרפת למאבק באלימות במשפחה

החל מהיום (שני) באתר חברת התקשורת סלקום ניתן יהיה לדווח על אלימות במשפחה בצורה אנונימית. באתר החברה יופי "כפתור הפרפר" באמצעותו ניתן לדווח בצורה אנונימית
מערכת ice | 
סלקום (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
נלחמת באלימות במשפחה. חברת סלקום מצטרפת למאבק באלימות במשפחה ומשלבת, החל מהיום (שני), באתר החברה את "כפתור הפרפר". בכך סלקום הופכת להיות חברת התקשורת הראשונה אשר מוסיפה לאתרה את הכפתור ומצטרפת לשורה של ארגונים בהם עיריות וגופים ציבוריים המנגישים את יכולת הדיווח האנונימית על אלימות במשפחה.
אז מה זה בעצם "כפתור הפרפר"? מדובר במיזם זוכה בהאקתון פורום מיכל סלה safe@home השנתי שזכה בחודש מאי האחרון. דרך הכפתור ניתן לדווח על אלימות במשפחה ומנתב את הפניה לגורמים הרלוונטיים במדינה שממנה יצאה הקריאה, ומזהה את שפת המשתמש ומשנה את תצוגתו בהתאם, כל זאת תוך שמירה על סודיות וללא השארת עקבות במכשיר או בהיסטוריית הגלישה.

עמי שטרמר, סמנכ"ל משאבי אנוש סלקום: "סלקום גאה להצטרף למיזם החשוב של 'כפתור הפרפר' ולאפשר דיווח על אלימות במשפחה בדיסקרטיות גם דרך האתר שלנו. אני מודה לחברת 'קאבו- מתחברים לעולם בטוח' אשר פיתחה את הכפתור שהוא המוצר הזוכה בהאקתון 2022 של פורום מיכל סלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה