בארץ

עיריית ת"א בעקיצה יצירתית לפוליטיקאים: "ערכים שאמורים להיות ברורים מאליהם"

עיריית תל אביב הכינה הפתעה גדולה מאוד  כאשר תלתה בענק את מגילת העצמאות של מדינת ישראל על בניין העירייה, ושלחה עקיצה לפוליטיקאים בישראל בראשם חבר הכנסת אבי מעוז
מערכת ice | 
בניין עיריית תל אביב (צילום טוויטר)
עיריית תל אביב הכינה הפתעה גדולה מאוד הבוקר (שני) כאשר תלתה בענק את מגילת העצמאות של מדינת ישראל על בניין העירייה, ושלחה עקיצה לפוליטיקאים בישראל בראשם חבר הכנסת אבי מעוז, שמתנגד לביצוע מצעד הגאווה בירושלים.
בנוסף, הדברים מגיעים על רקע ההודעה שהוציאה למנהלי בתי הספר בעיר לפיה היא לא תשתף פעולה עם שינויים הומופוביים וגזעניים בתוכניות לימוד. הדברים מגיעים בעקבות ההעברה הצפויה של הסמכות על פיתוח ואישור תוכניות חינוכיות ממשרד החינוך אל הרשות לחיזוק הזהות היהודית בראשות ח"כ אבי מעוז ממפלגת נעם.
מעיריית תל אביב נמסר אחרי תליית מגילת העצמאות על בניין העירייה: "מגילת העצמאות קבעה את יסודות הצדק, החירות והשלום. הבוקר תלינו אותה בענק לאורך בניין העירייה. לפעמים כולנו צריכים תזכורת לערכים שאמורים להיות ברורים מאליהם". בנוסף, רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא כתב: "אנו מציגים מהיום העתק ענק של מגילת העצמאות על בניין העירייה. תזכורת לחברה בישראל ומנהיגיה, זו היא דרכינו ואלה הם הערכים שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה