בארץ

תוך זמן קצר: "החגיגות" על הניצחון הפכו לאלימות קשה

צעירים ערבים ממזרח ירושלים יצאו לחגוג את ניצחון נבחרת מרוקו והעפלתה לחצי גמר המונדיאל. תוך זמן קצר החגיגות השמחות התחלפו בידוי אבנים ואלימות נגד השוטרים 
מערכת ice | 
התפרעויות ביפו (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
נבחרת מרוקו עשתה אתמול (שבת) היסטוריה כשעלתה לחצי גמר המונדיאל, לאחר שגברה על נבחרת פורטוגל. עם שריקת הסיום החלו החגיגות במדינה שהתפשטו לעולם הערבי כולו. באופן צפוי גם ערביי ישראל, ביניהם ערביי מזרח ירושלים יצאו לחגיגות, אך מהר מאוד החגיגות השמחות התדרדרו לכדי אלימות והפרות סדר.
לפי פרסומים, תוך זמן קצר החלו ערביי מזרח ירושלים ליידות אבנים ובקבוקי תבערה, אל עבר עוברי אורח וכוחות השיטור בעיר. מתוך כך הוזעקו כוחות משטרה נוספים לאזור שכר שכם והחלו לפזר את ההתפרעויות האלימות כמגד שוטרי משטרת ירושלים.
גם בדרום הארץ "החגיגות" הפכו במהרה לאלימות נגד שוטרים. לפי דיווחים נער כבן 17 נעצר על ידי שוטרי המרחב לאחר שהשליך אבן אל עבר ניידת במהלך החגיגות ובכך ניפץ את שמשת הרכב.
בחזרה לכדורגל. נבחרת מרוקו גברה אאמש על נבחרת פורטוגל החזקה ורשמה על דפי ההיסטוריה את אחת הסנסציות הגדולות במשחקי אליפות העולם בכדורגל. המרוקאים כבשו ראשונים במהלך המחצית הראשונה והצילחו לשמור על היתרון עד לשריקת הסיום. בכך הפכה מרוקו לאפריקאית הראשונה שמגיעה לשלב חצי גמר המונדיאל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה