בארץ

שביתה בגני הילדים: זו העיר בה לא יתקיימו לימודים

מקרה קשה שהתרחש בשבוע שעבר באחד מגני העיר, לא הותיר את הגננות אדישות ומחר הן יחלו במחאה אקטיבית למרות ניסיונות העירייה למנוע זאת
מערכת ice |  1
גן ילדים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שבשבוע שעבר הורה בגן 'צוף' בעיר איים על חייה של גננת הגן, הסתדרות המורים החליטה לקיים שביתת מחאה והודיעה  שהגן לא יפתח  מחר בבוקר.
בעקבות איומים על חייה של גננת מצד הורה בגן בעיר קרית מלאכי, הגננות בעיר הודיעו כי כל גני הילדים בעיר יושבתו מחר, יום ראשון ה-11.12.22 למשך שעתיים ויפתחו בשעה 10:00, גן צוף ( הגן בו איים ההורה על הגננת) לא יפתח מחר כלל.
מחלקת החינוך בעיריה החליטה לשבור את שביתת המחאה ולהפעיל את הגן מחר עם שתי סייעות בלבד וללא גננת. הסתדרות המורים מודיעה כי "בעקבות נסיונה הנואל של העיריה לשבור את שביתת המחאה, כל שאר גני הילדים בעיר יושבתו מחר עד השעה 10:00.
ענת דדון, יו"ר המחלקה לגננות בהסתדרות המורים  אומרת "לא יתכן שחייה של גננת יהיו שווים כקליפת השום. הגיע הזמן שיכבדו ולא יפגעו במעמד הגננת. אנחנו לא נספוג ולא נכיל שום סוג של אלימות כלפי הגננות שלנו. להסתדרות המורים יש אפס סובלנות וסבלנות לכל סוג של אלימות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק שאלה קטנה
    חן 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שמגלים שגננת נוהגת באלימות אין שביתה של גני הילדים? זה לא ראוי שהורה מאיים על אשת חינוך אבל למען הצדק תשביתו שזה הפוך.
    סגור