בארץ

מרגש: איל"ן פתחה מרכז למיצוי זכויות לאנשים עם מוגבלויות פיזיות

המרכז, אשר הוקם בשיתוף עם לשכת עורכי הדין בישראל, ומשרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן, יספק מענה משפטי לזכויותיהם של אנשים עם מוגבלות
מערכת ice | 
מרכז למיצוי זכויות (צילום קובי אליהו)
עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) פתחה אמש (שלישי) רשמית את המרכז למיצוי זכויות לאנשים עם מוגבלויות פיזיות. המרכז, אשר הוקם בשיתוף עם לשכת עורכי הדין בישראל, ומשרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן, יספק מענה משפטי לזכויותיהם של אנשים עם מוגבלות. את המרכז מובילה היועצת המשפטית של איל"ן עו"ד דקלה סיתי מאיר יחד עם צוות מתנדבים אשר יעניק את מגוון השירותים ויסייע לאנשים עם מוגבלויות פיזיות ובני משפחותיהם במיצוי הזכויות וייצוג משפטי.
"אי מיצוי זכויות הוא מצב שבו הזכאים לקצבאות ולשירותים חברתיים אינם מממשים בפועל את זכאותם. זוהי בעיה רחבת היקף, אשר פוגעת בצורה משמעותית בחברה כולה, ובפרט באנשים עם מוגבלות שאינם נהנים מזכויות ושירותים חברתיים שעשויים היו לשפר את מצבם האישי והכלכלי ובסופו של יום לחזק את האוטונומיה שלהם ואף לאפשר את השתלבותם השוויונית בקהילה. באמצעות המרכז למיצוי זכויות החדש נוכל לסייע למאות אנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם לממש את זכאותם בתחומים שונים", ציינה יועמ"ש איל"ן ומובילת המרכז, עו"ד דקלה סיתי מאיר.
מנכ"ל אילן, בועז הרמן הוסיף כי: "הקמת המרכז מהווה המשך ישיר לסקר שערכה איל"ן בקרב מקבלי השירותים שלה שמבין תוצאותיו עלה הצורך של מקבלי השירותים לסיוע במיצוי זכויות לצורך הקלה בבירוקרטיה, בחסמים ובחיי היום יום המאתגרים. העמותה תמשיך להגדיל את השירות לטובת אנשים עם מוגבלות זאת באמצעות ייעול תהליכים בירוקרטיים וטיפול בעוולות הגורמות סבל לילדים ובוגרים עם מוגבלות ובני משפחותיהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה