בארץ

ביטן: ”אתם מסיעת יריב לוין”, כץ: "אל תשייך אותי"

מינוי המועמדת של ח״כ דני דנון לתפקיד יו״ר קק״ל מקומם עליו חברים בסיעה שמתנגדים למינוי היוקרתי
דוד זולדן |  1
דוד ביטן, חיים כץ ומיקי זוהר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אמש נערך עימות בבית הדין של הליכוד בעניין עתירתו של ח״כ חיים כץ ומיקי זוהר כנגד מינוי מועמדת הליכוד העולמי ליו״ר קק״ל. במהלך הדיון התלהטו היצרים והטונים הצורמים נשמעו היטב באולם כאשר ח״כ דוד ביטן האשים את חבריו לסיעה, מיקי זוהר וחיים כץ כי הם ב״סיעת יריב לוין״.
בהקלטה שומעים את ח״כ דוד ביטן צועק לעבר ח״כ מיקי זוהר: ״אתה סיעת יריב לוין, יריב לוין דואג לך״ ושאל בארסיות: ״אתה רוצה שאני אסדר לך ועדה?״ מיקי זוהר הגיב: ״רק אתה - אני צריך שישים אותי בוועדה״.
כשביטן הפנה גם כלפי חיים כץ את אותה טענה הזדעק כץ: ״אותי אל תשייך לשום סיעה״ בתגובה ביטן קורא לעבר חיים כץ ״אתה גם סיעת יריב לוין״, בנקודה זו ח״כ דני דנון התערב והגיב בפליאה: ״מה? מחלקים פה תפקידים?״
הדיון הסוער בין חברי הליכוד עסק בעתירה שהגישו אמש חיים כ״ץ ומיקי זוהר בעקבות מינויה של יפעת עובדיה-לוסקי, ראש המחלקה לעברית ולתרבות בהסתדרות הציונית העולמית, לראשות קק״ל. המינוי לראשות קק״ל מייצר מאבקים עזים בליכוד, כאשר חיים כ״ץ שהיה אמור להיכנס לתפקיד ויתר עליו מתוך שאיפה וציפייה לקבל תפקיד בממשלה הבאה.
בעתירתו לבית הדין של הליכוד טען זוהר כי מדובר במהלך חד צדדי כאשר בעתירה נטען כי דנון לא כיבד את ההסכם שעליו חתם על פיו יש לזוהר זכות וטו וחיים כץ אמור להחליף את יו״ר קק״ל המכהן דובדבני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הליכוד מושחת עד היסוד חבורת עבריינים
    ישראלי 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא עבריין לא יכול להיות בליכוד .בושה למדינה .
    סגור