בארץ

הרמטכ"ל לשעבר יהפוך לראש המיליציה שתנסה להפיל את נתניהו?

איזנקוט מסיר כפפות. קולט את התסכול של מחנה השינוי ומתייצב בשער כמו גיבור מזדמן. את מחאת ההמונים נגד ממשלת נתניהו הוא מתיימר להוביל ושואג את פקודת הקרב: "אחרי!"   
דוד זולדן |  45
הרמטכ"ל לשעבר וח"כ מטעם המחנה הממלכתי, גדי איזנקוט כבר לא שומר על עמימות, מניף את נס המרד ומסתער אל מול האש ומי שמסתער בראש הכוח צריך לדעת לחטוף אש ולא להתרגש אם הוא נכווה ממנה. בריאיון ל"ידיעות אחרונות" שכבר החל לגרור תגובות מהמערכת הפוליטית אמר איזנקוט: "אם נתניהו יפגע באינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל, אם יפגע בדמוקרטיה הישראלית, בחינוך הממלכתי, ובצה"ל כצבא העם - הדרך להתמודד עם זה היא להוציא מיליון איש לרחובות". הרמטכ"ל לשעבר אף ציין כי הוא יהיה בין המפגינים.
איזנקוט שהתרחק מאורות הזרקורים והאחרון שציפו ממנו לשאת את נס המרד נגד ממשלת נתניהו במהלך מפתיע ומעורר תשומת לב. ממשלת נתניהו המתגבשת על כל המשמעויות הנגזרות ממנה הרימה להנחתה ודווקא איזנקוט מכל שותפיו הלוחמניים לקח את הכדור החופשי. האסיסואציה שקפצה לו בפרשת גבעתי היתה כמובן פרשת אזריה שהתרחשה באותה גזרה ואפילו באותו רדיוס. כרמטכ"ל החמיר עם אזריה למרות התמיכה הציבורית הרחבה לה זכה הלוחם מגולני והיום כמו אז נוזף איזנקוט בחייל גבעתי ומשגר גיבוי בלתי מסויג לרמטכ"ל כוכבי.        
מי שהחמיר עם החייל בגבעתי ידע מה הוא עושה. הרמטכ"ל כוכבי לא המתין לברר את התקרית כמו שהוא נוהג לעשות בכל תחקיר אחרי אירוע והשליך את החייל מיד לכלא כדי להעביר מסר באמצעות הענישה החריגה והלא מידתית ביחס לאמירה הפסולה: "בן גביר יעשה פה סדר". תקרית שהיתה מסתיימת בנזיפה בכל מקרה דומה התנפחה ועוררה דיון נרחב ומתוקשר וגבתה מחיר כבד מהחייל מהרגע שעברה לסיקור התקשורת ועוררה גירוי אצל פוליטיקאים. מבחינתו של איזנקוט צריך לתת גיבוי לחיילי ומפקדי צה"ל אבל מי שהופך את הצבא לפוליטי - מחליש אותו.
איזנקוט לכאורה מצוי בקונפליקט ולמרות הביקורת על נתניהו יש לו גם הרבה מאוד הערכה והכרת הטוב. האם פקודת הקרב להמונים היא מס שפתיים בלבד ושימוש לצרכים פוליטיים או שמא תוכה כברה? איזנקוט אכן לא שש לצאת נגד נתניהו אלא אם כן יש אקדח על השולחן או הזדמנות יוצאת דופן להבעיר את מדורת הפופולריות שלו. מפלגה שסימנה את נתניהו כיעד מוצהר דורשת דוגמא אישית מראשיה ולו בהבל פה נמוג כענן כלה ואיזנקוט עם הגב לקיר כבר לא יכול לחמוק יותר. אין לו ברמה האישית שום דבר נגד נתניהו. בכלל לאיזנקוט יש נוהג לדבר לגופו של עניין ולא גופו של אדם. זה קו ידוע אצלו ולא משנה אם זה יוחנן, ביבי או שמעון - אצלו זה עניין של עקרונות ואחרי שאמרנו את זה מי שסבור כי לא הכל אישי שיקום. באמת אין לו קונפליקט? גם אם הוא מעריך את נתניהו בהרבה דברים ומקדש עקרונות שסותרים את החיבה והסימפטיה לנתניהו - בל נשכח כי הוא הרי מינה אותו לרמטכ"ל ועבד איתו הכי קרוב שיש.
איזנקוט הוא גאוות הפריפריה ובעוד בש"ס והציונות הדתית מתקוטטים על תיק הפריפריה הרי שאיזנקוט רואה בנושאים החברתיים ערך ראשון במעלה. האם לשם הוא מכוון או שנראה ביטחוניסט עד הסוף? איזנקוט כבר קידם מהלכים בפריפריה כמו ממדים ללימודים, מלגות לחיילים משוחררים והוא בא לא רק לעסוק בביטחון אלא גם ובעיקר בפריפריה.
אך אליה וקוץ בה. הוא בא במטרה להשפיע והנה הוא מוצא את עצמו בספסלי האופוזיציה. שלטון נתניהו חזק ויציב מאי פעם. הסיכוי שישב באופוזיציה בשנים הקרובות הוא בלתי מופרך אבל זה לא מתסכל אותו כי מבחינתו הוא בא לעבוד ונקודת ההשפעה פחות מעסיקה אותו בתור פוליטיקאי מתחיל עם עצבים של ברזל. האם נראה אופוזיציונר לוחם? יריית הפתיחה למחאת המונים נגד הממשלה כבר פילחה את האוויר אבל הוא לא מדבר על מרי. מרי זה הפיכת שלטון ואין לו כוונה כזו.
 
בכנס המכון הישראלי לדמוקרטיה אמר איזנקוט דברים שכדאי להקשיב להם: "התנהגות הקואליציה העתידית מערערת את סמכות הפיקוד בצה"ל, פוגעת באמון הציבור ועשויה להביא לפירוק הצבא".
על בן גביר אמר כי "הכותרת שהשר המיועד קיבל, השר לביטחון לאומי, מעידה על גודל האבסורד ועל ההטיה שאנו נמצאים בה. אם יש אדם אחד שמזוהה עם ביטחון לאומי הוא רה"מ, אצלו זה חונה. האחריות המשותפת על הביטחון הלאומי היא על ועדת השרים לענייני ביטחון לאומי - הקבינט.  ההכפפה בגלל צורך פוליטי של יחידות מג"ב ביהודה ושומרון והמנהל האזרחי – אם מישהו רוצה ליצור אנדרלמוסיה ביהודה ושומרון זו הדרך לעשות את זה".
 
על פרשת גבעתי אמר איזנקוט: "האמנה בין צה"ל לבין המשטרה מזה שנים היא שהמפקד הישיר שלהם הוא מפקד יו"ש. זה לא יכול להשתנות, השר המיועד אינו בשרשרת הפיקוד. שרשרת הפיקוד היא חדה וברורה. חוק יסוד הצבא קובע שרק הרמטכ"ל נותן פקודות לחיילים, ראש הממשלה או כל שר אחר מעל ראשו לא יכול לתת פקודה לאלוף הפיקוד. רק הרמטכ"ל ושדרת הפיקוד נותנים פקודות לחיילים. המג"ד ששפט את החייל הבוקר פעל על פי סמכות. בצבא יש התנהלות מסודרת והחייל יכול לפנות לערער או לנציב קבילות החיילים. התנהלות הפוליטיקאים מחלישה את צה"ל ופוגעת באמון הציבור בו, כפי שראינו בצורה חדה בפרשת אזריה והיא הולכת ומחמירה. נתניהו פגע בפרשת אזריה בצה"ל, באמון הציבור בצה"ל ובצה"ל כגוף ממלכתי. ראוי לנסות לשים קווים להתנהלות ולצערי הרב צרכים אישים והרצון לכותרות יצרו פגיעה אנושה בממלכתיות. הממשלה  הבאה נכנסת לוורטיגו עוד לפני שהיא המריאה".
עוד אמר איזנקוט בנוגע להוראות הפתיחה באש: "הוראות אלה לא השתנו מאז 1988 ומאפשרות לצה"ל לתפקד באופן מקצועי, יעיל וחד ויש גם אילוצים. פוליטיקאים מדברים על זה באפס סמכות. הסמכות נמצאת אצל הרמטכ"ל ואצל הפצ"ר שעושה בקרה. לא עולה על הדעת שאזרחים יקבעו את הוראות פתיחה באש. מה גם שמדובר באנשים שלא שירתו בצבא ומונחים משיקולים פופוליסטיים. כשחייל רואה אמצעי וכוונה מותר לו לבצע ירי. מחיילים מצפים לפעול בצורה מקצועית: משימה, הוראות פתיחה באש ואילוצי ביצוע. פוליטיקאים נכנסים לזה כדי להרוויח את כותרות החדשות".
בנוגע לאפשרות שינוי חוק הגיוס בפסקת התגברות אמר איזנקוט כי: "תהליך מטריד שמתבטא בעובדה שהיום בבוקר 48% מהאזרחים מתגייסים לצבא ורק 35% מסיימים שירות, בחייבי גיוס 67% מתגייסים ו-58% מסיימים שירות. מי שפוגע בצבא העם פוגע פגיעה אנושה בביטחון הלאומי. נדרש לחוקק את 'שירות לכל' – גיוס בני ובנות 18 מכל החברה לשירות צבאי, לאומי, אזרחי או שירות בקהילה שאפשר לעשות גם בעדה החרדית וגם במגזרים אחרים. אם המוטיבציה ללכת לקרבי תפחת נשאל מי יבצע את המשימות הענקיות שיש לצה"ל מאיראן, זירה פלסטינית ועוד".
השורה התחתונה אינה ברורה וחד משמעית משום שאיזנקוט הוא פרופיל שקשה לשרטט וטיפוס שעוד יותר קשה לצפות אבל אפשר כבר לנחש לאן נושבת הרוח ולאן פניו של הרמטכ"ל לשעבר. איזנקוט קורץ לגוש המרכז – שמאל ושואג את פקודת הקרב "אחרי" ועושה זאת במנהיגותו השקטה בלי הרבה דרמה. איזנקוט מזכיר במידת מה את שחקן הקישור של ארגנטינה אלכסיס מקאליסטר שהפתיע שלשום כאשר הבקיע במשחק הדרמטי של ארגנטינה מול פולין. אף אחד לא ציפה ממקאליסטר שבזכותו העפילה ארגנטינה לשמינית הגמר להבקיע את הגול החשוב. האם איזנקוט מסתפק בהצהרות לוחמניות בלבד או שגם יחתור למגע בזמן אמת? ישראל ניצבת בפני רגעי הכרעה בסוגיות הרות גורל שעל סדר יומה ושם המבחן הגדול של איזנקוט.
תגובות לכתבה(45):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    גאון האיזנקוט הזה
    YAAKOV 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מיליון אשכנזים ילכו אחרי מרוקאי.
    סגור
  • 36.
    איזנקוד
    אבי 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזנקוד להזה שפל ירדת אתה מזכיר את סער 0 מנדטים לך חפש לך עבודה מכובדת
    סגור
  • איזה עבודה ואיזה בטיח
    אוכל חצץ 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא כל חייו חי לא עבד
    סגור
  • 35.
    קשקשן
    אזרחי 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקשקש ולא עושה כלום. כן והגיע הזמן לבטל את מגב תפ צה״ל ולהכפיף אותם למגב למיצוי הכוח. כאשר יוקצו מבצעית לפקמז יופעלו כמו כל יחידה אחרת של פיקוד אחר. אין סיבה לבזבז כל כך הרבה שוטרים איכותיים במשימות משמר באיו״ש בלי יכולת ניוד. הם לא של בן גביר סוף סוף הם של מפקד מגב
    סגור
  • 34.
    מוציא אויר חם מהפה
    יוסי חיים 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דברי הבל
    סגור
  • טען עוד
  • 33.
    אייזנבלוק יעשה בלוק של מיליון חיילים על הכנסת?
    זכריה זוכר הכל 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסתבר שההבטחה הגדולה מתגלה כבועה ריקנית. לא פוליטיקאי ולא מנהיג. רק במפלגה אנטי דמוקרטית בה הדוצ'ה גנץ ממנה את חברי סיעתו ולא הם שבוחרים במנהיגם יכול לקום הפשפש ולחתור למעלה. הבעיה של הדגנרלים האלה שאולי יש לפה מספיק גנרלים אבל אין להם חיילים !!!!
    סגור
  • 32.
    וואו איזה כריזמה מתפרצת שיש לאיזנקוט
    מריו 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אילו היה יכול להוציא מליון איש לרחובות , אני מניח שהיה משפיע על הציבור ומוסיף לגנץ עוד שניים שלושה מנדטים . אבל הציבור פשוט שם לב,שהוא נרדם בעמידה והבין עם מי יש לו עסק ..ממרמור לא בונים חומה .
    סגור
  • 31.
    קופץ למים עמוקים בלי לדעת לשחות
    רובי יאנג 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גדי אל תקפוץ מעל הפופיק. הסוף שלך יהייה מר וקצר בפוליטיקה.הישראלית.
    סגור
  • 30.
    אייזנקורט בצילם של אהוד ברק ונכתב
    סניל 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דרוקער שמאיים באלימות ברחובות...
    סגור
  • 29.
    הרמטכ"ל לשעבר אייזנקוט
    אזרח מודאג 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה שכמה שנות צינון אינם מספיקים לאנשי צבא ששאבו את כוחם מתוקף דאגותיהם. דע לך המפקד שהצבא הוא צבא העם והעם הוא הריבון וצר לי שאינך מקבל את התוצאות וקורא למרי. מזלך שישנם וועדות בכנסת כגון חוץ לביטחון וכן גם קבינט ביטחוני ,אחרת ,איני רואה אותך מחוקק דבר אלא אם כן מדובר הקרובים משפחה המקבלים תפקידים במשרדים של נספחים צבאיים.
    סגור
  • 28.
    חבורת גנרלים
    יועז 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גדי קצת צניעות ולא צביעות. את לא רמטכ"ל ולא תהיה פולטיקאי, נדחפת לא הבתא אפי רבע מנדט לכושל גנץ. מרבית הציבור בז לך בעיקר אתה לא מפחיד את העם. העם אמר את דברו.
    סגור
  • 27.
    זה האדם הכושל
    אור 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה האדם הכושל שעק. את גנץ התמים כמוסהר שלא הביאו לו אפילו מנדת אחדאפילו בן גביר גבר עליו אז תשב בשקט תחממם כיסא בכנסת ותקבל נוסף על עשרות אלפים פנסיה תקבל גם מהכנסת עשרות אלפים על מנת למרוד במדינב
    סגור
  • 26.
    כשאני רואה מי היו הרמטכלים של ישראל אני מבין הכל
    אזרח 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תסתכל על הרמטכלים . אייזנקוט גנץ,אהוד ברק,דן חלוץ,אז אנע מאמין ומבין שישראל קיימת בנס ואמונה בלבד
    סגור
  • 25.
    פוליטיקאי בלי ניסיון ובלי קהל
    המלך הוא עירום 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני שהוא חושב שיוכל להוציא מיליון מפגינים, שיסביר איך הצליח להוריד מנדטים למפלגה שהצטרף. איש עלוב שרוצה לצאת להפגנה נגד תוצאות הבחירות. ייגמור כמו אלי אבידר
    סגור
  • 24.
    אחריך
    פטריוט 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רב אלוף אייזנקוט העם אחריך!
    סגור
  • 23.
    מעדיף אלף אייזנקוטים על אחד אמסלם טיפש (ל"ת)
    מרוקאי משכיל 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    איזנקוטי ביום שפתחת גורה על החייל אלעזר היה ברור לכול
    קובי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאתה דרעק גדול
    סגור
  • 21.
    האחוסלים בלחץ
    יוסף 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עומדים לקחת מהם את המדינה שרשומה על שמם בטאבו. איך הם יוציאו מיליון איש? בתחילת שנות השמונים הייתה להם את הפגנת ה 400 אלף. מאז המחנה רק הזדקן והתמעט. עוד 25 שנה גם מאה אלף הם לא יוכלו להוציא. עצה ידידותית לימין: תקימו מפלגת ימין (אמיתי) חילונית ליברלית, והשמאל ימחק
    סגור
  • 20.
    תתבישו לכם
    יעל 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמאל הרס את המדינה.
    סגור
  • 19.
    ניראה לכם
    אורח 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה הקשקשן שכתב את הכתבה פרפריה חחחחח מה לא ולזה
    סגור
  • 18.
    נגוע
    אורח 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שהיה מעורב בממשלה הקודמת כניראה נגוע בשחיתות וקומבינות שבסופו של דבר אים ינסו לשנות את זה יגיעו לכלא מיכוון שלא שיתפ פעולהו
    סגור
  • 17.
    נגוע
    אורח 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שהיה מעורב בממשלה הקודמת כניראה נגוע בשחיתות וקומבינות שבסופו של דבר אים ינסו לשנות את זה יגיעו לכלא מיכוון שלא שיתפ פעולהו
    סגור
  • 16.
    עוד תולעת יצאה מהארון בגללו כחול לבן הפסידה (ל"ת)
    מיקי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    אייזנקוט מקבל שיפץ לפנים!!
    טליה 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשב שפוליטיקה זה גן ילדים,למזלה של המדינה יש את בן גביר ראש הממשלה הבא!!תוך שנתיים שלוש גג! בן גביר ראש הממשלה עם רוב יהודי בארץ ישראל! הסעות לכיוון אחד יצאו משער 5 טרמינל 8
    סגור
  • 14.
    ממש בדיחה..הבחור הזוי מטורלל (ל"ת)
    יוסי ארגואן 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    אייזינקוט
    ספיר 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה חייבת חבל הצלה ממה שקורה בכנסת נתניהו רוצה להיות ראש ממשלה בכל מחיר אפילו שהוא מוקף באנשים חרדים קיצונים שרוצים רק אותו כדי למלא את רצונם בכל מה שנוגע לתקציבים עבורם הוא חייב להגיד אמן כי הוא צריך אותם הוא עושה את זה על הגב שלנו אם לא יעצרו את זה תהי כאן מדינת הלכה אלוהים ישמורמה שקורא פה
    סגור
  • 12.
    חשבתי שהוא רציני יותר
    אחד העמך 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יאמן איך קם לו עוד "רק לא ביבי" מבלי שמביא חזון ובשורה בראייה פוליטית מרשימה. האלה מפקדי צה"ל ?
    סגור
  • 11.
    לא גדל
    אליס 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אייזנקוט אתה שומט את הקרקע מתחת לרגלי עוד לא הבנת פוליטיקה ישראלית וכבר יורה לכל הכיוונים..תזהר לא לירות לעצמך ברגל זה כואב
    סגור
  • 10.
    ובראש הגדוד צועד אצבעוני המפקד
    רפול 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במדינת הגמדים רעש מהומה הצבא לבוש מדים יוצא למלחמה ובראש הגדוד צועד אצבעוני המפקד, הוא חבוש כובע פלדה ובידו סיכה חדה לה לה לה לה...
    סגור
  • 9.
    הכתבה המגמתית של דוד זולדן
    אביגיל 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הי,זולדן,שר המיליציות,אייזנקוט? לא הוא יהיה ראש המתנגדים לאיש המושחת שהוא מכירות מקרוב. אלפים רבים ומאות אלפים ילכו איתו. הסר דאגה מליבך.
    סגור
  • 8.
    עם כריזמה של זבוב
    חתול 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר להוציא מיליון איש אין מה להתרגש שישב באופוזיציה
    סגור
  • 7.
    מי ילך אחריך לך תלמד דמוקרטיה מהי
    מלח הארץ 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש קטן
    סגור
  • 6.
    איזינקוט
    אלכס 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    15 9
    לא הבנתי הוא מארגן או משתתף. איזינקוט עדין לא גמרת טירונות חיילית בפוליטיקה . שתיקה יפה ,כמו בצבא.
    סגור
  • עוד סמרטוט מרוקאי
    השה 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מה להוסיף האמת ידועה
    סגור
  • 5.
    תקראו לילד בשמו
    דוד 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    15 4
    הוא בועט את גנץ מרשות המפלגה
    סגור
  • 4.
    האיש ירד מהפסים
    מורה ותיק 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    24 4
    שנים רבות הוא היה על ההגה ופתאום לקחו לו את המפתחות והוא נשאר בחוץ, לא רלוונטי, לא משפיע, נשאר לו רק לשבת בחוץ ולכעוס על מי שדחף אותו הצידה
    סגור
  • דווקא נשאר על הפסים
    דין הדינה 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הרמטכ"ל לשעבר ירד מהפסים; אייזנקוט נשאר על המסלול הדמוקרטי של מדינת ישראל; הוא נסע על אותו מסלול לאורך כל דרכו הצבאית, ועכשיו הוא מתעקש להמשיך ולנסוע על אותו מסלול גם בדרכו הפוליטית, ולא לסטות ממנו, וזאת גם אם רוב אזרחי מדינת ישראל היהודים(!!!) בחרו במפלגות שתורתן היא אומנות הדת האולטרה-קיצונית והאנטי-דמוקרטית והעדפתו של משטר דיקטטורי. ואכן, יש לצפות שבקרוב, השפה הדמוקרטית כפי שאייזנקוט (וגם לפיד) עדיין משתמשים בה- שפה זאת תוצא מחוץ לחוק. ואז אייזנקוט, לפיד ורבים אחרים שהקדישו את חייהם למען מדינה יהודית ודמוקרטית, יועמדו לדין בשל המרדה ובגידה במדינה. ככה זה כאשר הופכים למשטר תואם טורקיה, פולין, סין, איראן וכד'.
    סגור
  • אתה מורה?
    האזרח קיין 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מורה או סתם יורה?בסמינר למורים למדו אותך קצת על ערכי הדמוקרטיה?שעדיין בישראל אפשר להביע דעה?מסכנים התלמידים שלך שלא פלא יצאו בורים וחשוכים כמוך!
    סגור
  • 3.
    אייזנקוט
    ohev tziyon 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    24 7
    האיש הזה כל כך לא מתאים לפוליטיקה והוא סתם מבזה את עצמו שם. מה שכן הוא מרוויח עוד משכורת שמנה, תנאים ותעסוקה. כנראה הצטרף לפוליטיקה מרוב שעמום בגימלאות.
    סגור
  • 2.
    הרמטכל
    ז 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    26 5
    הוא מקבל פנסיה 100000 שח על חשבון העניים ועוד שכר מהכנסת ואחרי כל זה הוא מסית ומדיח
    סגור
  • אייזנקוק לא זוכר שהוא היה רמטכ"ל (ל"ת)
    זכריה זוכר הכל 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עכבר ששאג..... (ל"ת)
    אופיר 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    15 6
    סגור
  • שוב יצא הרמט"כסף החוצה...
    עופר פרס 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מליון איש? הדבר היחיד שהמילה הזאת קשורה אליו זה מה שהוא מרוויח ביום מארבעה עיסוקים שונים...ראיתם עוד דבר כזה?...פשוט חזירות מהלכת על שתיים...לא להתייחס לא כרמטכ"ל ובייחוד לא כפוליטיקאי
    סגור
  • .... מי לא יצחק ! (ל"ת)
    זכריה זוכר הכל 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מעיד על עצמו
    דין הדינה 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן, אין כמו תגובתך שמעידה ממקור ראשון, על מי ומה אתה; מי שמכנה את מפקד צה"ל לשעבר ''עכבר' -הו אז אין ספק שבשבילו ה'אריות' האמיתיים הם דיקטטוריסטים ניאו-משיחיים כמו בן גביר שלא גוייס (כנראה שנחשב לסיכון בטחוני-פוליטי) וסמוטריץ' שסתם כנראה השתמט (ומאוחר יותר עשה צבא מקוצר). אז תודה שגם הבהרת לנו איך להתייחס לתגובתך. 'לכאורה' במקומות הנדרשים.
    סגור