בארץ

נמנע אסון: שני פעוטות הורעלו במעון בהוד השרון

סייעת ממעון בהוד השרון עוכבה היום (שלישי) לחקירה על ידי משטרת כפר סבא בחשד שהשאירה חומר ניקוי בתוך בקבוקי השתייה של ילדי המעון. שני פעוטות פונו לטיפול רפואי במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, מצבם טוב
מערכת ice | 
גן ילדים (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
משטרת כפר סבא עיכבה היום (שלישי) תושבת הוד השרון בחשד שהשאירה חומר ניקוי בבקבוקי התינוקות במעון בו היא עובדת כסייעת. כתוצאה מכך שני פעוטות כבני שנתיים וחצי, ששתו מהבקבוקים המסוכנים, פונו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי מאיר שבכפר סבא.
חוקרי תחנת משטרת כפר סבא פתחו לפני זמן קצר בחקירה עם קבלת דיווח מעובד בגן הנמצא בהוד השרון על שני תינוקות שהועברו לטיפול רפואי במרכז הרפואי מאיר בעיר וזאת שעל פי החשד בעת ששהו במעון שתו מים מבקבוק בו הושאר חומר ניקוי.

בשלב מוקדם של החקירה עלה חשד כי אחת העובדות במקום, תושבת העיר בת 28, היא האחראית לאירוע והיא עוכבה לחקירה בתחנת המשטרה. נכון לעכשיו לא ידוע אם מדובר על טעות אנוש או מקרה הנעשה בזדון.
ד"ר דניה טקגי, רופאה בכירה במלר"ד הילדים במרכז הרפואי מאיר עדכנה כי "הפעוטות הגיעו לכאן לסדרה של בדיקות. לאור מצבם הטוב לא היה צורך לאשפזם, אך בשל הסכנה של שתיית חומר ניקוי הוחלט להשאירם להשגחה".
תגובת עיריית הוד השרון: "במהלך שגרת יום פעילות של מעון הגפן בהוד השרון, מעון יום שיקומי, המופעל מטעם משרד הרווחה על ידי עמותת צ'יימס, שני פעוטות חשו לא בטוב ופונו למיון, ככל הנראה בשל חשיפה לחומר לשטיפת כלים. מצבם של הפעוטות קל והם נמצאים עם הוריהם. המשטרה פתחה בחקירת האירוע אגף הרווחה של עיריית הוד השרון מלווה את המשפחות. נעדכן בהמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה