בארץ

מחאות ועימותים בפסטיבל "סיפור חיפאי"

מחאה של משפחות שכולות, ארגוני ימין וחברי כנסת מעוצמה יהודית התקיימה אמש (ראשון) כנגד לובנא זועבי ורמי יונס בפסטיבל "סיפור חיפאי". למרות פניות מוקדמות, בעיריית חיפה אישרו את השתתפותם של השניים בפסטיבל
מערכת ice | 
פסטיבל סיפור חיפאי (צילום צילום מסך פייסבוק בית הגפן)
אמש (ראשון) התקיימה מחאה של משפחות שכולות, ארגוני ימין וחברי כנסת מעוצמה יהודית, כנגד השתתפותם של לובנא זועבי ורמי יונס בפסטיבל "סיפור חיפאי". המחאה כנגד השניים היא בעקבות הצדקה של זועבי את פיגוע הירי בהר הבית ב-2017, ותמיכתו של יונס בארגון BDS.
בין המוחים שהגיעו לאירוע היו חברי הכנסת החדשים מעוצמה יהודית אלמוג כהן וצביקה פוגל, ח"כ לשעבר שכיב שנאן שבנו השוטר כמיל שנאן נהרג בפיגוע בהר הבית ומשפחות שכולות נוספות. במסגרת המחאה והעימותים הם הניפו דגלי ישראל, שרו "עם ישראל חי" וקראו קריאות "מוות למחבלים".

Ynet מפרסמים כי כבר בימים האחרונים שר התרבות והספורט חילי טרופר וראשת עיריית חיפה עינת קליש-רותם קיבלו בקשות מגורמים שונים למנוע את השתתפותם של זועבי ויונס בפסטיבל.
בפיגוע בהר הבית ב-2017 נרצחו שני שוטרים, כמיל שנאן והאיל סיתאווי, ובא כוחם של המשפחות כתב בבקשה: "האם תמיכה ברצח ישראלים הוא הסיפור של חיפה? השתגעתם? זו התרבות הפלסטינית? לרצוח שוטרים?".
קליש-רותם ביקשה בדחיפות לקבל חוות דעת משפטית ולאחר שקיבלה תשובה אישרה את השתתפותם בכנס. בעקבות האישור, הגיעו אמש המוחים כנגד השניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה