בארץ

מתחת לאף: גניבת ענק מבסיס צה"ל ברמת הגולן

תחמושת בסדר גודל ענק נגנבה מבסיס "צנובר" ברמת הגולן. הגניבה התגלתה בעקבות ספירת מלאי וכעת מצ"ח ומשטרת ישראל חוקרים, כרגע אין חשודים
מערכת ice |  1
חיילים (צילום פלאש 90/ נאסר אישתיה)
אירוע חמור של גניבה בבסיס צה"ל "צנובר" הנמצא ברמת הגולן. בספירת מלאי שנערכה במהלך סוף השבוע נמצא כי ישנו חוסר של כ-70 אלף כדורים בקוטר 5.56 מ"מ ושל כ-70 רימוני מטול נפיץ. בעוד כוחות צה"ל, משטרת ישראל ומג"ב עורכים סריקות במטרה לאתר את התחמושת שנגנבה, מצ"ח ומשטרת ישראל פועלים בשיתוף פעולה כדי לחקור את האירוע.
"תחמושת צבאית נגנבה מבסיס צה"ל בצפון הארץ. נסיבות הגניבה נחקרות בידי המשטרה הצבאית החוקרת, ועם סיום החקירה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית", אישרו בדובר צה"ל את האירוע והודו כי עד כה המידע הוא מועט.

נראה כי גניבה בסדר גודל שכזה אינה יכולה להיות פעולה של יחיד ואף ייתכן כי ישנו לפחות גורם אחד מתוך הבסיס אשר שיתף פעולה עם הגנבים. גורם צבאי הגדיר את היקף הגניבה כ"גדולה מאוד באופן חריג".
לפני כחצי שנה פורסמו נתונים רשמיים של צה"ל שהצביע על כך שאירועי גניבת נשק מבסיסי צה"ל נפוץ הרבה יותר מגניבת נשק מבתי חיילים. כמו כן, גניבת ומכירת נשק לגורמים עבריינים זו תופעה קיימת ובחודש מרץ האחרון אף התפרסם כי קצין ביחידה מובחרת גנב נשק צה"לי ומכר אותו לעבריינים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גנבי תחמושת
    אורי 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להכניס לחקירה את השבכ והמוסד ומי שעשה את זה פשוט להעלים אותו מעל פני האדמה גם אם הוא יהודי להכניס למסוק עם משקולות ולתת לו לדבר עם הדגים
    סגור