בארץ

מזעזע: מי שפך פסולת בכניסה לבית קברות במרכז הארץ?

משטרת ישראל והמשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה, עיכבו שני חשודים בחשד לשפיכת פסולת בנייה בשטח ציבורי, הסמוך לבית העלמין ביהוד
מערכת ice | 
חילוט משאית (צילום דוברות המשטרה)
אירוע חריג אירע אתמול (שלישי), כאשר צוות משותף של המשטרה והמשרד להגנת הסביבה ביצע פעילות מבצעית, במסגרת חקירה שנפתחה בחודש יוני בנושא שפיכת פסולת בנייה באופן לא חוקי.
על אף שהשלכת פסולת היא עבירה שלמרבה הצער די נפוצה, המיקום בו בחרו לעשות את העבירה הפעם הוא די חריג, כאשר מדובר בכניסה לבית עלמין, שנמצא ביהוד.
כאמור, שוטרי יחידת שיטור עירוני יהוד, בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן, מפקחי המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה ושוטרי המדור להגנת הסביבה ערכו פעילות יזומה שבמהלכה איתרו משאית בכביש 461, אשר על פי החשדות הייתה מעורבת בביצוע עבירות סביבתיות.
הצוות המשותף של משטרת ישראל והמשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה, עיכבו שני חשודים לחקירה במשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה. בתוך כך, המשאית ששימשה לביצוע העבירות נתפסה להמשך הליך חילוט, וזאת בהמשך לצו שניתן על ידי בית משפט השלום בתל אביב.

רק לאחרונה פורסם כי בסיומה של פעילות סמויה, בוצעה פשיטה של כוחות משותפים של המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה ושוטרים במדור להגנת הסביבה במשטרת ישראל, על תחנת מעבר פיראטית לפסולת בניין בכפר אז"ר.
הפעילות בוצעה לאחר חקירה ואיסוף ראיות במשך מספר חודשים, שהצביעו על פעילותה של תחנת המעבר, אשר מתבצעת ללא רישיון עסק. זאת כאשר לחברה אין רישיון להובלת פסולת ותוך ביצוע עבירות בחוק רישוי עסקים וחוק שמירת הניקיון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה