בארץ

הספארי ברמת גן מזהיר: "המין הזה עלול להכחד מהעולם"

בפוסט בפייסבוק הוסבר: "בהתחשב בעובדה שהצבי הישראלי הוא מין בסכנת הכחדה עולמית וכמעט כל אוכלוסייתו חיה רק בתחומי מדינת ישראל, הרי שכל צבי שנפגע הוא אבדה קשה למין כולו. ההערכה היא שבשלושת העשורים האחרונים האוכלוסיה שלהם קטנה בלמעלה ממחצית"
מערכת ice | 
פיל בספארי (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
הספארי ברמת גן חושף כי השבועיים האחרונים היו קשוחים במיוחד בגזרת הצבאים הישראליים כאשר בכל יום מגיע לבית החולים לחיות בר צבי נוסף ובסה״כ עשרה צבאים ועופרים עד כה.
בפוסט בפייסבוק הוסבר: "בהתחשב בעובדה שהצבי הישראלי הוא מין בסכנת הכחדה עולמית וכמעט כל אוכלוסייתו חיה רק בתחומי מדינת ישראל, הרי שכל צבי שנפגע הוא אבדה קשה למין כולו. ההערכה היא שבשלושת העשורים האחרונים האוכלוסיה שלהם קטנה בלמעלה ממחצית. הצבאים הגיעו ממקומות שונים בארץ ובעיקר מאזור השומרון ומדבר יהודה".

עוד נכתב: "רוב הצבאים הגיעו עם טראומה ופגיעות כתוצאה מדריסה, אחד מהם נפל לבריכת מלח ולסיכומו של עניין ניתן לראות את ההשלכות של תכנון תשתיות וכבישים ללא התחשבות בצרכיהם של בעלי חיים. האחרונים זקוקים למעברים בטוחים כדי לשמור על רצף בית הגידול שלהם. מעברים אלו צריכים להיות חלק בתכנון המקדים בבניית תשתיות חדשות ובהתרחבות העירונית כדי לשמר ולשקם את האוכלוסיות שלהם. כמו במקרה הנ״ל, של הצבאים הישראליים . אם לא נשכיל לבצע את הפעולות הנכונות לשימור הצבי הישראלי עלול מין זה להיכחד מן העולם!".
לסיום נכתב: "ד״ר אריאלה רוזנצוויג מבית החולים לחיות בר מטפלת בצביה שנדרסה. אריאלה לוקחת חלק בפרויקט ״עיר חיה״, שמטרתו היא ביסוס סביבת חיים בטוחה ומאפשרת לחיות הבר בתוך ישובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה