בארץ

ליברמן: אלו חמשת הסעיפים לפיהם הממשלה צריכה לקבל החלטה

חה''כ אביגדור ליברמן התנגד לקיום טקס הזיכרון לאירועי השבעה באוקטובר בהובלת השרה מירי רגב, ומנה מספר סעיפים על פיהם על ההמשלה לנהוג כלפי יום זה: "הדרך הנכונה לציין את האסון היא לא דרך טקסים בניצוחה של מירי רגב"
דורון בלוך | 
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו''ר מפלגת ישראל ביתנו חה''כ אביגדור ליברמן התבטא היום (שלישי) בחשבון ה-X שלו כנגד טקס הזיכרון לאירועי השבעה באוקטובר עליו אמונה השרה מירי רגב, ופרט את חמשת הסיפים שלתפיסתו על פיהם צריכה הממשלה לקבל החלטה בנוגע ליום הזיכרון לשבעה באוקטובר.
״הדרך הנכונה לציין את האסון של ה-7/10 היא לא דרך טקסים בניצוחה של מירי רגב" כתב חה''כ ליברמן כנגד שרת התחבורה, והוסיף לפרט "צריך לקבל החלטת ממשלה המורכבת מ-5 סעיפים: לקיחת אחריות מלאה על ידי הממשלה על המחדל של השבעה באוקטובר. הכרזה על הקמת ועדת חקירה ממלכתית. הורדת הדגלים הלאומיים לחצי התורן. משמר כבוד של חיילי צה״ל ומטח כבוד בכנסת. עסקי בידור ומסעדות ישארו סגורים.״
ביקורת זו של חה''כ ליברמן באה בנוסף לביקורות רבות שספגה השרה רגב מחברי כנסת באופוזיציה, וכן מעשרות משפחות שכולות ומשפחות חטופים, על כך שהינה, כחלק מהממשלה האחראית על האסון, גם תוביל את הטקס לזכרו. ובתגובה לכך הודיעו על קיום טקס אלטרנטיבי עצמאי משל עצמן לאירועים המחרידים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה