בארץ

נתניהו עונה ללפיד: "מציע להיכנע לחמאס בשביל מחיאות כפיים"

רה''מ נתניהו הגיב לטענת לפיד כי הוא מעכב עסקה לשחרור החטופים "רק מסיבות פוליטיות" וענה: "מי שמציע להיכנע לדרישות חמאס כדי לקבל מחיאות כפיים באולפנים, פוגע בסיכויים לשחרור החטופים"
דורון בלוך |  3
יאיר לפיד, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, תומר נויברג)
לאחר שיו''ר האופוזיציה יאיר לפיד טען כי רה''מ נתניהו מעכב את עסקת החטופים, מטעם רה''מ תקפו בחזרה וטענו כי חמאס הוא העומד מאחורי העיכובים במו''מ לעסקה לשחרור החטופים.
חה''כ לפיד טען כי "ראש הממשלה ממשיך לעכב את העסקה להשבת החטופים, רק מסיבות פוליטיות. על ראשי מערכת הביטחון לצאת ולומר לציבור את האמת- אם ממשלת ישראל ויתרה על החטופים, שתהיה ישרה עם המשפחות ותפסיק לשחק משחקים".
בתגובה, מטעמו של רה''מ נמסר כי "ההדלפות והתדרוכים השקריים של גורמים עלומים בתקשורת מייצרים לציבור מצג-שווא. בעוד שראש הממשלה נתניהו הסכים למתווה, חמאס מנסה להכניס עשרות שינויים שמבטלים את המתווה הלכה-למעשה".
עוד נטען מטעם רה''מ נתניהו כי "חמאס ממשיך לדרוש את סיום המלחמה, שחרור מספר מזערי של חטופים, את היכולת להציף את עזה באמצעי-לחימה, להשתלט עליה מחדש, ולחזור על זוועות השבעה באוקטובר. רה״מ מוכן ללכת כברת דרך ארוכה לשחרור החטופים שיקרים לו, תוך שמירה על ביטחון ישראל".
"ראש הממשלה לא הוסיף דבר למתווה ה-27.5 וממשיך לדבוק בתנאים הבסיסיים לביטחון ישראל, בהתאם לאותו מתווה: מקסום שחרור החטופים החיים, שליטה בציר פילדלפי, ומניעת מעבר מחבלים ואמל״ח לצפון הרצועה" . את הדברים סיים בעקיצה ביקורתית חריפה "מי שמציע להיכנע לדרישות חמאס כדי לקבל מחיאות כפיים באולפנים, פוגע בסיכויים לשחרור החטופים ומוביל בחזרה למציאות של השישה באוקטובר".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביבי צודק
    אילן 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד הוא לא פולטיקאי אלא שחקן שואף להערצה
    סגור
  • 2.
    ממשיך בשלו
    אפי 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי כבר מזמן לא הוא איבד את זה לחלוטין ממשיך לשגות בחלומות.
    סגור
  • 1.
    איך אתה לא מתבייש, תגיד לי?!
    אלמוני 08/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה שמשלם משכורת לחמאס ודורש שישתחוו בפניך כל פעם שמנסים לקבוע איתך שיחה מעז להטיף על אחרים?!
    סגור