בארץ

מגיש הטלוויזיה עוקץ את הציונות הדתית: "הסקרים לא משקרים"

מגיש הטלוויזיה של כאן 11, עקיבא נוביק, מעביר ביקורת כלפיי המצביעים של המפלגה שדווקא מייצגת את המגזר אליו הוא משתייך, כשצייץ תמונה עם מיעוט משתתפים בכנס המפלגה
מערכת ice | 
אולפן (צילום יח"צ)
עקיבא נוביק, מגיש בכאן 11, שמשתייך למגזר הדתי לא חוסך בביקורת כלפיי המצביעים למפלגת הציונות הדתית.
נוביק צייץ אתמול פוסט מכנס תומכי מפלגת הציונות הדתית בפתח תקווה שהציג מעט מאוד משתתפים, מה שלדבריו מראה שבבחירות הבאות המפלגה תזכה לאחוז מצביעים קטן מאוד.
"הסקרים לא משקרים", צייץ נוביק בעקיצה כשצירף את התמונה מכנס הבוחרים במעוז הציונות הדתית במרכז הארץ.
הוא צייץ פעם נוספת את תגובת מארגן האירוע שטען כי לפני שצולמה התמונה היו באירוע יותר משתתפים משרואים, ושלא מדובר בכנס מצביעים רגיל אלא בכנס עם נציגי קהילות.
 
לפני מספר חודשים עקיבא נוביק טען ברשתות החברתיות כי יש לבטל את חגיגות יום העצמאות: "לא 'לחגוג בדמע', לא 'ליצוק משמעות עדכנית' וכל הטראש. בלי במות רחוב ובלי מטס ובלי זיקוקים. שום חגיגות רשמיות. מי שירצו למנגל — בכבוד. לפצוח במחול — חג שמח! ערב קריוקי — אהלן וסהלן".
בציוץ נוסף הסביר נוביק: "ממשלת ישראל, ונתניהו בראשה, משתמשים כרגע במלחמה כבשכפ"ץ להגנה מפני ביקורת או מהצורך לתת דין וחשבון לציבור. רה״מ מסרב לדבר על אחריותו האישית למתרחש, כי מלחמה. מרבית השרים גוערים במי שמעמת אותם עם כשלי אוקטובר, כי מלחמה. אז אם המלחמה דוחה כל דבר, היא צריכה לדחות גם את החגיגות. גניזת החגיגות הממוסדות תאפשר מהלך מקביל ומתבקש — הארכה דה פקטו של יום הזיכרון. גם בשנים "רגילות" יש הרבה משפחות שהמעבר החד מזיכרון לעצמאות קשה להן. אפשר להצדיע ללוחמים. למשפחות. לעם הנפלא. לחוופים. גם עשרות אלפי הפצועים בגופם ובנפשם ראויים למחווה מסוימת. נשוב לחגוג בימים כתיקונם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה