בארץ

גוטליב נגד השר ארבל: ''נפגש עם גדול תומכי הטרור''

חה''כ טלי גוטליב תקפה בחריפות את השר ארבל ''נפגש עם גדול תומכי הטרור'' וכן קראה ליועמ''שית להשעות לתקופה את פרקליט המדינה
דורון בלוך |  2
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) תקפה היום (חמישי) בחשבון ה-X שלה את שר הפנים משה ארבל (ש''ס) על רקע הדיונים בנוגע להסתה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
בדבריה, כתבה על השר: ''משה ארבל מש״ס זה שאמר שלא צריך לפטר את מיארה, ושאסור רחמנא ליצלן לדבר על ראש השבכ, וזה שנפגש בחיפה עם אימן עודה גדול תומכי הטרור חברו של גיבריל רג׳וב ואלהרורי, הגדיל לעשות היום אפילו ביחס לעצמו ואמר שלומר אשם על ראש ממשלה זו לא הסתה''.
עוד הוסיפה טלי גוטליב להתבטא ''אבל ת׳כלס אין מה להתפלא. כשארבל נכנס למליאת הכנסת הוא לא מקדים שלום לחברי הקואליציה''. והוסיפה בביקורת ''הוא בחר להתבדח עם אחמד טיבי אימן עודה ומנסור עבאס''.
בתגובה לדבריה, הגיב בעקיצה חבר הכנסת יוראי להב-הרצנו ממפלגת יש עתיד: ''טלי, את מסתודדת חדשות לבקרים בירכתי המליאה עם הח"כ המכהן היחיד שהורשע בתמיכה בארגון טרור, פעמיים''.
בפרסום נוסף, התבטאה גוטליב כנגד היועמ''שית: ''תשעי לתקופה את פרקליט המדינה על כשל מוסרי ערכי באישור מעצרם של אזרחים גיבורים , וקראי בהול לסדר את הפצ״רית שמוציאה את דיבת לוחמינו רעה''. ובסוף דבריה אמרה ''עד אז עזבי אותנו במנוחה ותני לצהל לנצח''.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דרעי צריך להעיף מיד את שר הפנים משה ארבל מש"ס
    ישראל 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דרעי צריך להעיף מיד את שר הפנים משה ארבל מש"ס
    סגור
  • 1.
    אפשר את המירשם?
    אורי 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם את הטלפון של עורך הדין שלך.
    סגור