בארץ

יפרוש מהממשלה? גנץ ימסור הצהרה בערב

לאחר שתכנן למסור אתמול בערב את הצהרתו בו יפרוש מהממשלה, אך החליט לדחות אותה בעקבות חילוץ החטופים, יו''ר המחנה הממלכתי בני גנץ ימסור הערב את הצהרתו, וזאת למרות קריאת נתניהו אליו ''לשמור על האחדות''
דורון בלוך | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
לאחר שתיכנן יו''ר המחנה הממלכתי לשאת הצהרה אמש (שבת) בה יודיע על פרישתו מהממשלה, אך דחה זאת בעקבות המבצע לשחרור החטופים, הודיע השר בני גנץ כי ימסור הצהרה לתקשורת היום (ראשון) ב 20:00 בערב.
ההחלטה לשאת הערב את ההצהרה מראה כי השר גנץ, יחד עם חבר מפלגתו במחנה הממלכתי גדי אייזנקוט, לא חזר בו, למרות המבצע אתמול בו שוחררו ארבעת החטופים, מהחלטתו לפרוש מהממשלה. 
אתמול, מיד בצאת השבת, מיהר ראש הממשלה בנימין נתניהו לפרסם מסר לגנץ, ובפרסום בחשבון ה-X שלו כתב נתניהו ''זו העת לאחדות ולא לפילוג. עלינו להישאר מאוחדים בתוכנו אל מול המשימות הגדולות שעומדות בפנינו''. ואף הוסיף בפנייה ישירה שאינה משתמעת לשתי פנים ''אני קורא לבני גנץ - אל תצא מממשלת החירום. אל תוותר על האחדות''.
כפי שהבאנו כאן אתמול,  אמר גנץ כי ''לצד שמחת ההישג המוצדקת צריך לזכור, כי כלל האתגרים איתם מתמודדת ישראל, באשר להשבת יתר 120 החטופים והחטופות, ובאשר ליתר האתגרים הביטחוניים בכלל זירות המלחמה, מול האיזור, מול העולם כמו גם מבית פנימה - נותרו כשהיו''. והוסיף ''גם היום עלינו להביט באחריות על איך נכון ואפשר להמשיך מכאן''. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה