בארץ

אלימות בסופר פארם: עימות חריג בין מנהלת ללקוחה | צפו

חריג: אירוע אלימות בבית מרקחת באשדוד כאשר מנהלת הסניף בסופר פארם ולקוחה שהגיעה עם ביתה התעמתו, לאחר שהלקוחה התפרעה כי ביקשה תרופה עם מרשם ולא קיבלה
מערכת ice | 
סופר פארם (צילום חן גלילי)
סרטון חריג מתפרסם אתמול בעמוד האינסטגרם של דניאל עמרם, כאשר רואים לקוחה בסופר פארם בריב קולני עם מנהלת הסניף ולאחר מכן מנהלת הסניף סוטרת ללקוחה, שלטענת הלקוחה היא רק ביקשה תרופה עם מרשם ולא קיבלה.
לאחר פרסום הסרטון, אחת העובדות בסופר פארם שנכחה באותה משמרת, הגיבה והראתה את הצד של המנהלת בסיפור: "במקרה עבדתי באותה המשמרת כשזה קרה, וזה רק צד אחד של הסיפור. האמא הזו באה וצעקה על רוקחת אחת בדלפק כשלא קיבלה את מבוקשה, אחרי זה ביקשה לדבר עם מנהלת. הכניסו אותה למשרד של המנהלת, היא התחילה לצעוק עליה וניסתה להיכנס בכוח למעבדה בתוך הבית מרקחת".
העובדת הוסיפה: "לאחר מכן כשהמנהלת ניסתה להחזיר אותה בחזרה למשרד שלה, האמא הזו החלה להרביץ ולתת לה אגרופים בפנים, היא תפסה לה בשיער ברמות לא שפויות ובמקביל המשיכה להרביץ לה. כל זה קורה לעיניי הילדה שלה ובנוכחות אמא שלה (סבתא של הילדה הקטנה) הסבתא מחממת מהצד ואומרת ״כן כן אני מצלמת תמשיכי״. עד שהאבטחה הגיעה הילדה נבעטה החוצה על ידי אמא שלה, צורחת ובוכה ולא מבינה מה קורה. מסביב היו עוד הרבה עדים שראו בדיוק מה התרחש שם".
מסופר-פארם נמסר: ״אנו מזועזעים ממקרה אלימות קשה כלפי מנהלת ורוקחת מסורה ומוערכת. צוות אבטחה ומשטרה הוזעקו למקום, ותוגש תלונה למשטרה. לצערנו המקרה הזה הוא אירוע חמור נוסף בהתמודדות היומיומית עם האלימות ההולכת ומחריפה המופנה כלפי צוות בתי המרקחת, וכלפי הרופאים והצוותים בבתי החולים ובקופות החולים. זו מציאות שלא ניתן להשלים איתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה