בארץ

לאחר שניצלו ב-7 באוקטובר: עשרות שורדים חזרו למקום האסון

לאחר שהצליחו להימלט ממתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, 20 ניצולים חזרו למקום בו התקיימה מסיבת הנובה. את המפגש ערכה עמותת "עתיד לניצולים ולפצועים של ה-7 באוקטובר", אותה הקימו האחים דניאל ונריה שרעבי שהצליחו להימלט מהמסיבה והצילו עשרות אנשים
מערכת ice | 
ניצולי נובה (צילום עמותת עתיד לניצולי ולפצועים)
לאחר שניצלו ממתקפת הטרור שהתרחשה ב-7 באוקטובר, חזרו 20 הניצולים מהטבח למקום בו התקיימה מסיבת הנובה ובמעגל שיתופים קבוצתי הציפו את הזיכרונות והתחושות הקשים שעמם הם מתמודדים בימים אלו. 
את האירוע ערכה עמותת "עתיד לניצולים ולפצועים של ה-7 באוקטובר", אותה הקימו האחים דניאל ונריה שרעבי אשר הצליחו להימלט מהמסיבה וניהלו בגבורה קרב מול מחבלי חמאס ואף טיפלו בפצועים וכך הצילו עשרות אנשים.
לאוטובוס המאורגן, הצטרף צוות מטפלים מעמותת לב בטוח, שהוקמה במטרה להעניק תמיכה נפשית לנפגעי פעולות הטרור במסיבות עוטף עזה. אותה נסיעה לא פשוטה נועדה לאפשר לניצולי המסיבה לבקר באזור האסון, לשתף את הקשיים שעמם הם מתמודדים בימים אלו לצד חברים וצוות טיפולי שיסייע להם במידת הצורך. 
מדובר בפרויקט טיפולי של חזרת הניצולים לרעים על מנת לשחזר את הזיכרון ממקום של שליטה ולאפשר חשיפה למקום הטראומה ממקום מוגן, ומרגע פתיחת ההרשמה אליו נרשמו מאות שורדים. בסיום המפגש, הציעו מטפלי עמותת לב בטוח להעניק טיפול נפשי או פסיכיאטרי בחינם לכל משתתף שרצה בכך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה