בארץ

ניר ברקת במינוי חדש: זו הבכירה שתנהל את מערך התעשייה במשרדו

משרד הכלכלה והתעשייה מודיע כי את מערך התעשייה תנהל ותוביל נורית צור רבינו. במסגרת תפקידה, צור רבינו תהיה אמונה על גיבוש ועדכון מדיניות המשרד והממשלה לפיתוח התעשייה הישראלית, תוך ראיה רחבה של צרכי התעשייה במטרה לשפר
מערכת ice | 
ניר ברקת (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
משרד הכלכלה והתעשייה מכריז היום (רביעי) כי את מערך התעשייה הפועל במשרד המדובר אשר הוקם במטרה לקדם ראייה אסטרטגית ומענה מקיף לצרכי התעשייה בישראל, תנהל נורית צור רבינו. 
בעקבות המינוי החדש והחשוב של משרד הכלכלה והתעשייה, אשר בראשו עומד השר ניר ברקת, צור רבינו תהיה אמונה על גיבוש ועדכון מדיניות המשרד והממשלה לפיתוח התעשייה הישראלית, תוך ראיה רחבה של צרכי התעשייה במטרה לשפר.
לצד זאת, ראש מערך התעשייה החדשה תשים דגש על מצבה של ישראל ביחס למדינות מובילות ב-OECD, תבצע התאמות במבנה התעשייה בישראל לפעילות בארץ ולמגמות גלובאליות ואף תעניק מענה הוליסטי ויצירת תנאי צמיחה לכל הגורמים הרלוונטיים לפיתוח התעשייה בכל שלביה.
 



כידוע, צור רבינו מכהנת בימים אלו כמנהלת מנהל אזורי תעשייה במשרד הכלכלה. בתפקידה הקודמת, שימשה כמנכ"לית אשכול רשויות גליל מזרחי וכמנכ"לית שדולת הנשים בישראל. לנורית רקע של 16 שנים בניהול בכיר, במגוון תחומי הניהול הציבורי - רשויות מקומיות, ממשלה, כנסת וחברה אזרחית.

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, אמנון מרחב, התייחס למינוי החשוב: "מערך התעשייה הוקם על מנת לקדם ראייה אסטרטגית ומענה מקיף לכלל צרכי התעשייה בישראל, בראשם העלאת הפריון, קידום הכשרות מקצועיות ומיומנויות העובדים ומתן יתרון לתעשייה הישראלית בזירה הבינלאומית".
עוד הוסיף מנכ"ל המשרד: "אני סמוך ובטוח כי נורית תוביל את מערך התעשייה בצורה הטובה יותר, תוך שיתוף פעולה הדוק עם ארגוני התעשיינים, הגורמים הממשלתיים והיזמים עצמם". 

(צילום: משרד הכלכלה והתעשייה)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה