בארץ

מרגש: לוחמי דור תש"ח במסר מחזק ללוחמים הצעירים | צפו

הפרסומאי המוכר גיל סמסונוב מספר על הקמפיין המיוחד שיזם יחד עם משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב". מדובר בסרטון בן דקה שבו מחזקים לוחמי דור תש"ח את הלוחמים הצעירים
מערכת ice |  1
מלחמת חרבות ברזל (צילום דובר צהל)
גיל סמסונוב, הפרסומאי המוכר והשותף במשרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב" מקבוצת פובליסיס, הודיע היום (שני) על המיזם החדש שאותו יזם וצילם יחד עם משרד הפרסום. מדובר בקמפיין על לוחמי דור תש״ח שנושאים מסר חיזוק וגאווה לדור הלוחמים הצעירים. הפרויקט מציג את לוחמי דור התש"ח הוותיקים אשר טווח הגילים שלהם נע בין 90 לעד 100 במטרה להצדיע ללוחמים הצעירים מדור 2023/4.
סמסונוב סיפר על המיזם המרגש והחשוב שעליו הוא אחראי: ״מי שהיו גיבורי עצמאות ישראל הנערצים, מצדיעים לדור הנכדים שמפתיע את כולם בדמיון לדור גיבורי העצמאות״. עוד הוסיף הפרסומאי המוכר: ״היוזמה החלה כששמעתי את אבא שלי בן ה-95 שהיה מפקד במלחמת העצמאות מדבר על נכדו, הבן של אחותי דלית ואריה, ומכאן יצאתי לראיין את בני דורו״.
 
סמסונוב פרסם את הסרטון בן הדקה המציג את לוחמי דור תש"ח וציין: "מבקש שנעביר את הדקה המיוחדת הזאת לחיילים ומילואימניקים שכל כך מזכירים את דור תש״ח". על עריכת הסרטון אחראי עידו מחט באזז ועל הפקתו אחראית מירי סלהוב מודעי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקסים ומרגש
    יעל 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אשרי העם הזה על לוחמיו הגיבורים מאז ועד היום. עם ישראל חי!! תודה לכם על המדינה האהובה שלנו
    סגור