בארץ

מזעזע: כתב אישום יוגש נגד זוג שחטף ודקר ילדה בת 12 בחיפה

התפתחות בחקירה כנגד החשודים, בני זוג, תושבי שועפאט ולוד, אשר פיתתו ילדה בת 12 לדירה בחיפה שהכינו מראש למקרה. כאשר הצליחו להכניסה לדירה, דקרו אותה בכל חלקי גופה, השאירו אותה מדממת, ונמלטו מהמקום
מערכת ice | 
משפט (צילום freepik)
התפתחות במקרה האכזרי בחיפה, כאשר היום (שני), הוגש כתב אישום נגד בני זוג, תושבי שועפאט ולוד, בגין חטיפה ודקירה של קטינה בת 12, בעיר חיפה. בתום חקירה אופרטיבית של היחידה ללחומה לפשיעה של מרחב כרמל, הוגשה הצהרת תובע נגד הזוג על המעשה הנפשע שהתרחש חודש שעבר, ב-14 בינואר, כאשר המשטרה קיבלה דיווח על ילדה דקורה בתוך דירה באורח קשה. 
החקירה על המקרה הוטלה על היחידה ללחומה בפשיעה (יל''פ), של מרחב כרמל, ובתום החקירה שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים הצליחו השוטרים לחשוף את זהותם של הזוג, ולעצור אותם כעשרה ימים לאחר המקרה. הזוג החשוד הובא לחקירה במשרדי היחידה, כשבסוף החקירה החשודים נכלאו. 
מהחקירה עולה, כי החשודים הצליחו לפתות ולשכנע את הקטינה בת ה-12, בעזרת הבטחות להיכנס איתם לבדה לדירה שהכינו במיוחד עבור האירוע בחיפה. לאחר שהצליח הזוג להכניס את הילדה לדירה, הם דקרו אותה בחלקי גופה, ונמלטו מהמקום. הקטינה שהתבוססה בדמה הצליחה לקרוא לעזרה, והמשטרה הגיע תוך זמן קצר לאירוע לעזור לה לקבל טיפול רפואי. 
בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות, בית המשפט השלום שבחיפה האריך את מעצרם מעת לעת, וכאמור בסוף השבוע הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגדם, טרם הוגש כתב אישום ובקשה למעצרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה