בארץ

עליזה בלוך מאבדת גובה? הדיל שנחתם הלילה עשוי להכריע

דרמה לילית בבית שמש: תנועת בני תורה (הפלג הירושלמי) חתמה על תמיכה במועמדותו של משה אבוטבול לראשות עיריית בית שמש. האם אלה הקולות החסרים לנציג ש"ס כדי לכבוש את לשכת העיר?
דוד זולדן | 
עליזה בלוך, משה אבוטבול (צילום פלאש 90/ יעקב לדרמן, הילל מאיר)
המועמד לראשות העיר משה אבוטבול מש"ס ממשיך לכבוש מאחזים אלקטורליים ובפלג הירושלמי ברמת בית שמש ממשיכים בשיתוף הפעולה הפורה עם ש"ס, ולמרות ההצהרות שירוצו עד הסוף, מועמד הפלג לראשות העיר, מלאכי כי טוב, הודיע על הסרת מועמדותו ועל תמיכה במשה אבוטבול.
בסביבות השעה 2 בלילה, חתמו אבוטבול וכי טוב על הסכם, לפיו כי טוב יסיר את מועמדותו לראשות העיר ויקרא לקהל תומכיו לתמוך במשה אבוטבול. אין זו הפעם הראשונה שנחתם דיל בין השניים שהרי בבחירות הקודמות בבית שמש, כאשר המפלגות החרדיות התאחדו סביב מועמדותו של אבוטבול לראשות העיר, אלא שאז הוא הפסיד לראש העיר עליזה בלוך.
למרות שרק לפני שבועות מעטים הצהירו ב'פלג הירושלמי' במהלך הסיבוב הראשון כי הם מתכוונים לרוץ עד הסוף והצהירו כי בסיבוב השני יחליטו כבר במי לתמוך, כאשר התכנון היה להצטרף לסוס מנצח ושגם קל להתחבר אליו אידיאולוגית ולפני הכל לפי מי שיהיה לו סיכויים גדולים יותר. נדמה כי ב'פלג' הושפעו מתופעת עלייתו של מועמד ש"ס בסקרים באלעד ומיהרו לסגור אותו והחליטו להמשיך את שיתוף פעולה החריג בין שתי המפלגות לא רק באלעד אלא גם במעוז חרדי מובהק כמו בית שמש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה