בארץ

צפו בסרטון חילוץ החטופים ברפיח: הרגעים הדרמטיים נחשפים

הותר לפרסום תיעוד דרמטי שצולם באמצעות מצלמות שהיו על קסדות לוחמי הימ"מ  במבצע "יד זהב", במהלכו שוחררו החטופים פרננדו מרמן ולואיס הר אחרי 129 ימים בשבי החמאס
מערכת ice | 
לוחמי ימ"מ (צילום דוברות המשטרה)
אתמול (שני) נחשפנו למבצע החילוץ הנועז "יד זהב" שהוביל לשחרורם של פרננדו מרמן ולואיס הר אחרי 129 ימים בשבי חמאס. על אף הגבורה שהפגינו החיילים הישראליים והצלחת המבצע, ארגון הטרור חמאס דווקא התעכב עם העדכון על האירוע וכלל לא ציין את פעולת שחרור החטופים. כעת, הותר לפרסום הסרטון ממצלמות קסדות לוחמי הימ"מ.
כאמור, לוחמי היחידה המשטרתית המיוחדת (ימ"מ/מג"ב), היחידה הלאומית ללוחמה בטרור פעלו יחד עם לוחמי השב״כ ולוחמי צה״ל ברצועת עזה במרחב ׳רפיח׳, אזור בו טרם פעלו כוחות הביטחון של מדינת ישראל. במהלך פעילות החילוץ המורכבת, נפתחה לעבר הלוחמים ולכיוון מיקומם של החטופים אש כבדה מתוך המבנה וממבנים סמוכים.
 
 
בתגובה מקצועית וחדה, הגיבו לוחמי הימ״מ והשיבו באש שבמסגרתה חוסלו המחבלים וזאת במקביל לכך שלוחמי הימ״מ הגנו בגופם על החטופים וזאת עד אשר החזירו אותם הביתה בשלום. שר הביטחון יואב גלנט אמר בתום המבצע כי "מדובר במבצע חילוץ מרשים". עוד הוא הוסיף: "‏נמשיך לממש את מחויבותנו להשיב את החטופים, בכל דרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה