משפט

העוקץ האכזרי נחשף: כך מטפלת גנבה מקשישה 400 אלף שקל

משטרת ישראל עצרה מטפלת בשנות ה-40 לחייה מעכו, בחשד שעקצה מאות אלפי שקלים מקשישה בה היא מטפלת, זאת באמצעות גניבת צ'קים ומשיכות מכרטיס האשראי שלה במספר מקרים שונים שנמשכו על פני מספר חודשים, בהם רכשה לעצמה המטפלת בין היתר נכסים יקרים כגון רכב חדש
מערכת ice | 
קשישים (צילום freepik)
שוטרי תחנת זבולון פתחו לאחרונה בחקירה, עם קבלת דיווח אודות חשד לגניבה מקשישה כבת 80 תושבת הקריות, זאת בידי המטפלת שלה אותה היא העסיקה, בסכום כולל של למעלה מ-400 אלף שקל.
על פי החשד שעלה במשטרת ישראל, המטפלת בשנות ה-40 לחייה, תושבת עכו, נטלה בעורמה צ'קים של הקשישה וכן משיכות מכרטיס האשראי שלה במספר מקרים שונים שנמשכו על פני מספר חודשים, בהם רכשה לעצמה המטפלת בין היתר נכסים יקרים כגון רכב חדש.
כאמור, עם קבלת הדיווח במשטרת ישראל פתחו חוקרי התחנה בחקירה יסודית במהלכה עצרו הבוקר (שני) את החשודה לחקירה, בסיומה נכלאה. בית משפט השלום בחיפה נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרה של החשודה עד ל-7.2.24.
כזכור, לאחרונה במשטרת ישראל הזהירו בנוגע לחשד להונאה בכספים ועוקץ על חשבון המבוגרים. על פי החשד, הנוכלים מתקשרים לקשישים ומציעים להעביר את הכספים לחשבון בחו"ל עקב מלחמת 'חרבות ברזל'.
על פי החשד, עברייני הונאה דוברי רוסית הפועלים מחוץ למדינת ישראל, מתקשרים לאוכלוסיית דוברי רוסית בארץ, מזדהים כגורם רשמי ישראלי ומבקשים להעביר את כספם של המתלוננים, רבים מהם קשישים, מחשבון הבנק בישראל לחשבון בחו״ל עקב המצב הביטחוני.
הציבור מוזהר כי מדובר בהונאה, וכי עם קבלת שיחה מסוג זה יש לנתקה, ולא לבצע כל העברת כספים מהחשבונות. מומלץ להזהיר בני המשפחה ליצור קשר טלפוני עם קרוביהם המבוגרים ולהזהירם בהתאם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה